Het zal me niets verwonderen als wellicht vanavond al dit onderwerp in "De Wereld Draait Door" te zien is of ander spraakmakend nieuwsprogramma.
Dat er na het plaatsen van het filmpje al veel over gezegd/ "gedacht"/ geoordeeld is mag duidelijk zijn, zowel in het HV-forum als ook op het brandweerforum.
Het zal dan volgens mij ook niet lang duren (als het nog niet gebeurd is) of de media hebben deze forums ook "geraadpleegd".
Ik weiger mee te werken aan het onderuit helpen van het Brandweerkorps Emmen of een chauffeur/ bevelvoerder van dit korps of een centralist.
De betrokken personen zullen zich moeten verantwoorden bij hun leidinggevenden en misschien ooit nog eens in de media.
Dit is een zaak die wij (volgens mij) hier niet kunnen bepalen.
Tot die tijd zal ik mij onthouden van enige opmerking(en) over dit onderwerp.
En heel misschien zijn er mensen met me eens dat dit topic eigenlijk even op een zijspoor gezet moet worden totdat de kou weer uit de lucht is en de hemel weer opgeklaart is. (misschien een tip voor de mods/beheerders)
M.a.w. totdat er duidelijkheid is van het korps (of niet) hoef ik in ieder geval niet mee te werken aan het vergaren van nieuws voor welke media dan ook.
Met een hele vriendelijke groet,
Jan (uut Emmen)