Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 67872 keer)

0 gebruikers (en 47 gasten bekijken dit topic.

Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #270 Gepost op: 5 juni 2009, 08:39:01
Er wordt hier beargumenteerd dat de politie niet verbaliserend heeft opgetreden. Ihkv beperken tot de feiten en geen waarde oordeel, wat sommige leden hier betogen ::): graag bewijs van deze stelling... Ik heb nog nergens een politiewoordvoerder dit horen zeggen... ???

Ik noem je gedrag schandelijk het lijkt wel of je iemand wilt zien hangen, wie van de politie is aan jou verantwoording schuldig, slechts ik aan jou omdat ik je nu aanval en een ban al zie hangen, maar ga gerust je gang als dat de forumregels zijn. Ik blijf het opnemen voor de mensen die onbewust, onbedoeld in een zeer vervelende situatie zijn beland omdat zij gehoor wilde geven aan hun taak het redden van mens en dier en het bestrijden van brand. Over het voorkomen en beperken zal ik het nu niet hebben want dan kan ik wel een boek volschrijven over waar en in welke zin het allemaal beter kan. een ban op dit forum zal mij sterke dat dit forum geen afspiegeling is van mensen die taak intrinsiek met hun vak bezig zijn. De commandant, bevelvoerder, chauffeur en bezetting en naar ik hoop de leiding van de regionale brandweer waaronder de meldkamer resulteert zullen het voorval als leermoment moeten beschouwen, het kan anders, het kan beter maar daar is inmiddels ook al een lange lijst van en lijkt het woord en de betekenis van leermoment eerder een cliché matige tekst onder de vele rapporten die inmiddels zijn gemaakt naar aanleiding van een scala aan voorvallen, voor, tijdens en na afloop van incidenten voorkomen en bestrijden.

Moge het de goedwillende goed gaan.


free3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
Reactie #271 Gepost op: 5 juni 2009, 10:07:25
@advies

ik heb tot aan heden toch altijd nog stiekum gedacht dat u fred vos bent
na dit betoog VOOR de brandweer in kwestie is dat geheel weggenomen
inderdaad ze zijn fout geweest maar de situatie onderweg naar een dodelijk ongeval doet wel wat met je waardoor je misschien wel niet meer helemaal helder en juist nadenk

greetz free
hoofdbrandwacht/chauffeur rode kruis alkmaar ehbo met AED-bedienaar


Gast

  • Gast
Reactie #272 Gepost op: 5 juni 2009, 10:16:23
@advies

ik heb tot aan heden toch altijd nog stiekum gedacht dat u fred vos bent

Ik dus ook  ;) ;) maar er was te weinig zelfverheerlijking te bespeuren in de episteltjes.


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #273 Gepost op: 5 juni 2009, 10:26:10
Ik noem je gedrag schandelijk het lijkt wel of je iemand wilt zien hangen, wie van de politie is aan jou verantwoording schuldig, slechts ik aan jou omdat ik je nu aanval en een ban al zie hangen, maar ga gerust je gang als dat de forumregels zijn. Ik blijf het opnemen voor de mensen die onbewust, onbedoeld in een zeer vervelende situatie zijn beland omdat zij gehoor wilde geven aan hun taak het redden van mens en dier en het bestrijden van brand. Over het voorkomen en beperken zal ik het nu niet hebben want dan kan ik wel een boek volschrijven over waar en in welke zin het allemaal beter kan. een ban op dit forum zal mij sterke dat dit forum geen afspiegeling is van mensen die taak intrinsiek met hun vak bezig zijn. De commandant, bevelvoerder, chauffeur en bezetting en naar ik hoop de leiding van de regionale brandweer waaronder de meldkamer resulteert zullen het voorval als leermoment moeten beschouwen, het kan anders, het kan beter maar daar is inmiddels ook al een lange lijst van en lijkt het woord en de betekenis van leermoment eerder een cliché matige tekst onder de vele rapporten die inmiddels zijn gemaakt naar aanleiding van een scala aan voorvallen, voor, tijdens en na afloop van incidenten voorkomen en bestrijden.

Moge het de goedwillende goed gaan.

  


Hulde voor het boven staand bericht, laten we alstublieft stoppen met de opknoop-mentaliteit. De amerikaanse doorgeslagen overijverige vervolgingswaanzin hebben we hier niet nodig
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #274 Gepost op: 5 juni 2009, 10:28:12
Er wordt hier beargumenteerd dat de politie niet verbaliserend heeft opgetreden. Ihkv beperken tot de feiten en geen waarde oordeel, wat sommige leden hier betogen ::): graag bewijs van deze stelling... Ik heb nog nergens een politiewoordvoerder dit horen zeggen... ???

Ik noem je gedrag schandelijk het lijkt wel of je iemand wilt zien hangen, wie van de politie is aan jou verantwoording schuldig, slechts ik aan jou omdat ik je nu aanval en een ban al zie hangen, maar ga gerust je gang als dat de forumregels zijn. Ik blijf het opnemen voor de mensen die onbewust, onbedoeld in een zeer vervelende situatie zijn beland omdat zij gehoor wilde geven aan hun taak het redden van mens en dier en het bestrijden van brand. Over het voorkomen en beperken zal ik het nu niet hebben want dan kan ik wel een boek volschrijven over waar en in welke zin het allemaal beter kan. een ban op dit forum zal mij sterke dat dit forum geen afspiegeling is van mensen die taak intrinsiek met hun vak bezig zijn. De commandant, bevelvoerder, chauffeur en bezetting en naar ik hoop de leiding van de regionale brandweer waaronder de meldkamer resulteert zullen het voorval als leermoment moeten beschouwen, het kan anders, het kan beter maar daar is inmiddels ook al een lange lijst van en lijkt het woord en de betekenis van leermoment eerder een cliché matige tekst onder de vele rapporten die inmiddels zijn gemaakt naar aanleiding van een scala aan voorvallen, voor, tijdens en na afloop van incidenten voorkomen en bestrijden.

Moge het de goedwillende goed gaan.


Het is maar wat je wil lezen... ;)

Ik vroeg alleen om de bewering die jij deed te onderbouwen. Je schreef dat er geen PV is opgemaakt. Dat je leest dat ik mijn collega's een PV toewens is geheel voor jouw rekening. Blijkbaar heb je bronnen bij de politie die dit, gelukkige, feit onderbouwen of heb je een nieuwsbericht gezien die wij met zijn allen gemist hebben. Dus als je of je bronnen kan geven of gewoon schrijf dat je aan het speculeren bent dan ben ik helemaal gelukkig...  ;)


Ook hier wisselende reacties tussen het mag niet en goed zo: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/06/brandweer_reageert_op_spookrij.html


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #275 Gepost op: 5 juni 2009, 10:49:47
@advies

ik heb tot aan heden toch altijd nog stiekum gedacht dat u fred vos bent
na dit betoog VOOR de brandweer in kwestie is dat geheel weggenomen
inderdaad ze zijn fout geweest maar de situatie onderweg naar een dodelijk ongeval doet wel wat met je waardoor je misschien wel niet meer helemaal helder en juist nadenk

greetz free

Alle, nogmaals voor de duidelijkheid ik ben (gelukkig) niet Fred Vos, ik ben zelfs totaal, na 38 jaar hem gekend te hebben, gebroeieerd met hem en daar laat ik het voor nu bij.


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #276 Gepost op: 5 juni 2009, 11:08:15
Citaat
Het is maar wat je wil lezen...

Ik vroeg alleen om de bewering die jij deed te onderbouwen. Je schreef dat er geen PV is opgemaakt. Dat je leest dat ik mijn collega's een PV toewens is geheel voor jouw rekening. Blijkbaar heb je bronnen bij de politie die dit, gelukkige, feit onderbouwen of heb je een nieuwsbericht gezien die wij met zijn allen gemist hebben. Dus als je of je bronnen kan geven of gewoon schrijf dat je aan het speculeren bent dan ben ik helemaal gelukkig...  

Nee het is niet wat ik wil lezen het is wat ik lees en ja ik heb bronnen bij de politie maar daar spreekt men niet over gelukkig nee daar begrijpen ze in welke netelige situatie iedereen terecht is gekomen.

En dan je laatste zin, moderator, gelukkig zal ik je niet maken, ik speculeer niet daar was jij, als de kampioen van de berichten, naar mijn oordeel, mee bezig. Nu moet je natuurlijk zelf weten welke hobby je prevaleert maar als vervolgens berichten een tendentieus voor of nawoord hebben ja dan lok je iets uit en hier laat ik het bij.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #277 Gepost op: 5 juni 2009, 11:13:09
Nee het is niet wat ik wil lezen het is wat ik lees en ja ik heb bronnen bij de politie maar daar spreekt men niet over gelukkig nee daar begrijpen ze in welke netelige situatie iedereen terecht is gekomen.

En dan je laatste zin, moderator, gelukkig zal ik je niet maken, ik speculeer niet daar was jij, als de kampioen van de berichten, naar mijn oordeel, mee bezig. Nu moet je natuurlijk zelf weten welke hobby je prevaleert maar als vervolgens berichten een tendentieus voor of nawoord hebben ja dan lok je iets uit en hier laat ik het bij.


Dus je hebt van je politie bronnen vernomen dat er geen PV opgemaakt is / gaat worden. Prima toch. Dan gaat het inderdaad aflopen met een sisser en een groot leermoment.


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #278 Gepost op: 5 juni 2009, 11:27:42
Citaat
Dus je hebt van je politie bronnen vernomen dat er geen PV opgemaakt is / gaat worden. Prima toch. Dan gaat het inderdaad aflopen met een sisser en een groot leermoment.

Kijk daar gaan we weer breng ze in de spagaathouding laat desnoods vragen stellen aan de Tweede Kamer zodat ze straks niet anders kunnen en worden verplicht, werkelijk naar mijn oordeel, laakbaar hier zo door te blijven z..., nee plassen.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #279 Gepost op: 5 juni 2009, 11:27:54
Als we nou toch weer gezellig naar mekaar aan het wijzen zijn, mogen dan nu ook al die weggehaalde berichten weer terug in dit topic?

advies is niet de enigste geweest die zich hierover opwind/ heeft opgewonden.

Het zou de moderators sieren als zij dat gedeelte van die discussie voor de transparantie van deze discussie weer terug zouden plaatsen.