Er wordt hier beargumenteerd dat de politie niet verbaliserend heeft opgetreden. Ihkv beperken tot de feiten en geen waarde oordeel, wat sommige leden hier betogen : graag bewijs van deze stelling... Ik heb nog nergens een politiewoordvoerder dit horen zeggen...
Ik noem je gedrag schandelijk het lijkt wel of je iemand wilt zien hangen, wie van de politie is aan jou verantwoording schuldig, slechts ik aan jou omdat ik je nu aanval en een ban al zie hangen, maar ga gerust je gang als dat de forumregels zijn. Ik blijf het opnemen voor de mensen die onbewust, onbedoeld in een zeer vervelende situatie zijn beland omdat zij gehoor wilde geven aan hun taak het redden van mens en dier en het bestrijden van brand. Over het voorkomen en beperken zal ik het nu niet hebben want dan kan ik wel een boek volschrijven over waar en in welke zin het allemaal beter kan. een ban op dit forum zal mij sterke dat dit forum geen afspiegeling is van mensen die taak intrinsiek met hun vak bezig zijn. De commandant, bevelvoerder, chauffeur en bezetting en naar ik hoop de leiding van de regionale brandweer waaronder de meldkamer resulteert zullen het voorval als leermoment moeten beschouwen, het kan anders, het kan beter maar daar is inmiddels ook al een lange lijst van en lijkt het woord en de betekenis van leermoment eerder een cliché matige tekst onder de vele rapporten die inmiddels zijn gemaakt naar aanleiding van een scala aan voorvallen, voor, tijdens en na afloop van incidenten voorkomen en bestrijden.
Moge het de goedwillende goed gaan.