Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 67836 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #290 Gepost op: 5 juni 2009, 19:12:54
Je lijkt wel doorgedraaid, collega’s uitschelden voor halfgare zolen, jij mag nooit geen les meer geven bij de EHBO club.

Heeft zij gekke-spookrijdende-Turken als collega's dan?  ::)
 ;D


krelis

  • Instructeur EH, EHaK, BLS en PBLS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 262
Reactie #291 Gepost op: 5 juni 2009, 19:23:32
Heeft zij gekke-spookrijdende-Turken als collega's dan?  ::)
 ;D


zeker weten van niet!!!


krelis

  • Instructeur EH, EHaK, BLS en PBLS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 262
Reactie #292 Gepost op: 5 juni 2009, 19:24:53
Je lijkt wel doorgedraaid, collega’s uitschelden voor halfgare zolen, jij mag nooit geen les meer geven bij de EHBO club.



volgens mij Advies volg jij het niet helemaal hier in deze discussie.  ;)


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #293 Gepost op: 5 juni 2009, 21:16:43
volgens mij Advies volg jij het niet helemaal hier in deze discussie.  ;)

Het zal wel niet maar het ging hier over de brandweer en ik lees jouw tekst maar kan verder niets zien, grijs plaatje, sorry dat ik dan reageer, ik dacht niet off topic, maar wat blijft wie of wat het ook zijn beter dat jij geen les geeft.


SEH zustertje

  • SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,416
Reactie #294 Gepost op: 5 juni 2009, 21:24:28
Wat er hier is gebeurt is al genoeg verteld.Dit kan en mag niet,en was totaal overbodig.Een mooi filmpje voor de rijopleidingen over hoe het niet moet.Eindelijk een leermoment VOORDAT er ellende is gekomen.
ik denk dat Peter, als brandweer collega hier de juiste notie heeft neer gezet

om elkaar uit te schelden heeft werkelijk geen zin, gaarne verder reacties naar elkaar kunnen jullie per pm doen :)


jacksriver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 134
Reactie #295 Gepost op: 6 juni 2009, 11:28:16
En het ís allemaal zo simpel!
De politie laat je op plaats ongeval het verkeer stilleggen en rijden maar!!
Zijn heus regio's waar het zo gaat  O0


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #296 Gepost op: 6 juni 2009, 12:18:50
jeetje 25 pagina's over 1 onderwerp....
Hebben we niets anders om ons druk over te maken? (hoe erg dit ook inderdaad is...) Die mannen waren wel onderweg om mensen zoals iedereen hier zo snel als mogelijk is te kunnen helpen, ook ik zou graag willen dat ze zsm ter plaatse komen als mij iets dergelijks overkomt. Ja het is fout, maar DB had wel een beetje gelijk.....


We hebben ooit iets geroepen over zeg wat je weet en weet wat je zegt op dit forum.
Ondertussen gedragen sommige van jullie zich als een lynching mob.

Iedereen kan zien dat het fout was, RWS (en politie ook denk ik zo) zou hier NOOIT en te nimmer zijn vingers aan branden om zoiets toe te staan, de chauffeur en BV zullen ongetwijfeld op hun donder krijgen en er zullen NL kennende, wel weer zat onderzoeken komen. Het IS NIET fout gegaan, het was wel fout (nogmaals voor de duidelijkheid).

Misschien kunnen we dit beter laten rusten, want het lijkt nu meer om het discussiëren als het daadwerkelijke onderwerp te gaan ;-)
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #297 Gepost op: 6 juni 2009, 12:26:34
Misschien kunnen we dit beter laten rusten, want het lijkt nu meer om het discussiëren als het daadwerkelijke onderwerp te gaan ;-)

En dat is nou het mooie aan dit forum. Het een leidt naar het ander. Zoveel meningen, zoveel oogpunten. Allen vanuit een andere hoek. Elkaar proberen te overtuigen d.m.v. argumenten, onderbouwen, verwijzingen. Heerlijk toch, zo'n discussieforum...

Daarbij; de discussie omtrent discussie over deze discussie   ::)  is reeds afgesplitst.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,30298.0.html

 O0


pelagiapeil

  • Gast
Reactie #298 Gepost op: 7 juni 2009, 02:38:31
ehhhhhhhh Dinges,dat moest ik ff 3 keer lezen voor ik wist wat er stond :D


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #299 Gepost op: 7 juni 2009, 02:43:57
Maar dat kan natuurlijk ook aan het tijdstip liggen nietwaar?
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.