Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg

Auteur Topic: Hulpverleningsvoertuigen aan het spookrijden op de snelweg  (gelezen 67810 keer)

0 gebruikers (en 31 gasten bekijken dit topic.

Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #320 Gepost op: 8 juni 2009, 22:47:23
Ik denk dat er meer bedoeld wordt dat een lid ook zelf de verantwoordelijkheid mag dragen voor hetgeen wat hij schrijft.

Dat een moderator dan maar in moet grijpen en dit niet doet omdat er vervelende teksten in het topic staan zegt meer iets over diegene welke de berichten plaatsen dan over de taak van een moderator.

Uitgangspunt is nog steeds dat een topic niet op slot gaat.

Dus laten we met zijn allen weer lekker discussieren zonder elkaar persoonlijk aan te vallen.......(er is al genoeg ellende op de wereld!)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #321 Gepost op: 8 juni 2009, 22:54:53
zit effe te rammelen op mijn gsm en zie dus geen kleurtjes.

Schrijf je dit nu als Moderator of als forumlid?


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #322 Gepost op: 8 juni 2009, 23:37:16
zit effe te rammelen op mijn gsm en zie dus geen kleurtjes.

Schrijf je dit nu als Moderator of als forumlid?

maakt dat wat uit dan......
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #323 Gepost op: 9 juni 2009, 17:16:45
Goeie zaak. Kunnen sommigen misschien nog even de discussie terug lezen en even evalueren...in stilte.

Leermomentjes....*mompelt wederom iets met schoen, passen en aantrekken*  ::) ;D


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #324 Gepost op: 9 juni 2009, 17:47:56
Citaat
Goeie zaak. Kunnen sommigen misschien nog even de discussie terug lezen en even evalueren...in stilte.

Hé jakkes toch, teruglezen, nee dat is maar een enkeling gegeven om over begrijpen maar helemaal niet te beginnen, maar dat deed jij dan ook niet.

Laat het nu maar stil worden er is een nieuw slachtoffer een agent die zijn vinger opsteekt bij het uitoefenen van zijn taak, lafaards richten hun camera, ja niet in de richting van de vermoedelijke daders nee stel je voor dan moeten ze het zelf ontgelden, maar iemand met een uniform aan mag zich straks weer verdedigen, ondertussen maken leken en ondeskundige gebruik van de fora om het eigen genoegen te strelen.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #325 Gepost op: 9 juni 2009, 17:56:39
Hé jakkes toch, teruglezen, nee dat is maar een enkeling gegeven om over begrijpen maar helemaal niet te beginnen, maar dat deed jij dan ook niet.

Laat het nu maar stil worden er is een nieuw slachtoffer een agent die zijn vinger opsteekt bij het uitoefenen van zijn taak, lafaards richten hun camera, ja niet in de richting van de vermoedelijke daders nee stel je voor dan moeten ze het zelf ontgelden, maar iemand met een uniform aan mag zich straks weer verdedigen, ondertussen maken leken en ondeskundige gebruik van de fora om het eigen genoegen te strelen.

 

Door het ontbreken van leestekens en smiley's enzovoorts, in je freubeltje, is het moeilijk lezen. Maar na het 3 keer te hebben gelezen, begrijp ik dat ik me niet aangevallen hoef te voelen?  ::) O0

Ach ja, die agent op GS. Ik heb het filmpje nog niet gezien, heb hier helaas geen geluid. Maar gezien de comments op GS, was het een vrij bijdehandte / irritante filmer. Zal vanavond eens kijken.


Gast

  • Gast
Reactie #326 Gepost op: 9 juni 2009, 17:57:57
Hé jakkes toch, teruglezen, nee dat is maar een enkeling gegeven om over begrijpen maar helemaal niet te beginnen, maar dat deed jij dan ook niet.

Wanneer hou JIJ nou eens op met je vervelende opmerkingen en wijzende vingertjes?


Advies

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 312
Reactie #327 Gepost op: 9 juni 2009, 19:09:14
Wanneer hou JIJ nou eens op met je vervelende opmerkingen en wijzende vingertjes?

Was deze ook niet van u "Ik dus ook maar er was te weinig zelfverheerlijking te bespeuren in de episteltjes"


Gast

  • Gast
Reactie #328 Gepost op: 9 juni 2009, 19:17:33
Correct. Maar, heb ik u daarbij beticht van het niet kunnen begrijpen van berichten? Neen, ik heb slechts mijn vermoedens over gedaanteverwisselingen geuit. Waarover gesproken, die jaren tezamen met Fred Vos hebben, doet mij vermoeden, toch het nodige van hem op U afgewreven.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #329 Gepost op: 9 juni 2009, 19:42:55
Hé jakkes toch, teruglezen, nee dat is maar een enkeling gegeven om over begrijpen maar helemaal niet te beginnen, maar dat deed jij dan ook niet.

Ik begrijp het nu inderdaad niet meer.

Begon ik niet over begrijpen, of begreep ik het volgens jou allemaal niet?
Als u dat tweede bedoelt, adviseer ik u de gehele discussie nog even na te lezen.

Ik had me voorgenomen me verder van dit gewauwel afzijdig te houden, maar je blijft me triggeren...  O0