joh, wat fijn dat jij voor haar praat zeg, maar dat kan ze zelf denk ik ook wel, of hou je altijd haar handje vast, het was maar een tipje, of mag dat hier niet, moet ik dat eerst aan jou vragen???
Skydevil, ik zie dat je nog maar net op dit forum zit en dat je blijkbaar nog niet gewend bent aan de manier waarop wij hier gewend zijn met elkaar om te gaan. Inderdaad heb ik Palmpie niet nodig om mijn hand vast te houden - daar ben ik mans/vrouws genoeg voor. maar misschien ervoer Palmpie dezelfde ergernis als ik op je eerste reactie. En zijn steun waardeer ik wel.
Je opmerking "H2S is natuurlijk in het gewone leven geen stof die je veel tegenkomt, in hoeveelheden waar H2S gevaarlijk is moet je eigenlijk alleen denken aan raffinaderijen, chemische bedrijven en opslagtanks (land, weg, schip), met Crude (ruwe aardolie), en evt. stookolie" getuigde van een beperkte kennis van de breedheid aan gebieden waarin H2S een probleem kan zijn. Ik wilde je daar niet op aanvallen, maar probeerde je zachtjes te corrigeren met mijn aanvullingen.
Aangezien ik een ervaren AGS ben, met ook redelijk wat ervaring op H2S-gebied (vooral buiten de raffinaderijwereld), heb ik je opmerking "Is het dan niet handig om contact op te nemen met DCMR in rotterdam, dat is de AGS club daar, die kan je erg veel vertellen over h2s, daar hebben ze er erg veel ervaring mee." persoonlijk als wat neerbuigend ervaren. Ik koos er echter voor, daar niet op te reageren omdat ik dacht "hij zal het wel goed bedoelen".
Als je echter off topic op zulke zaken blijft doorgaan, in plaats van nuttig inhoudelijk te discussiëren, is het voor alle partijen misschien beter wanneer je het bij 3 postings houdt. Ik wil je dan ook vragen, je verder te beperken tot het onderwerp zelf en sneren achterwege te laten, Dat is zonde van de forumruimte.
Jetty Middelkoop
AGS brandweer Amsterdam Amstelland