Doorgeven parkeerkaartje

Auteur Topic: Doorgeven parkeerkaartje  (gelezen 47594 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 3 juni 2009, 19:18:19
nee, ik scheef niet dat ik hem niet kon vinden, de bon is van mijn ouders dus die hadden hem, dan maakt het niet uit welke kleur hij is. ik weet alleen niet waar ze die dingen dumpen.
Maar goed, tijd voor een scan...

Kusje

• Senior gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 3 juni 2009, 19:30:45
Maar goed, tijd voor een scan...
die komt niet die scan

ik had meteen aan de gemeente-ambtenaar gevraagd uit welk artikel hij dit heeft gehaald (laat maar zien)
belastingfraude, laat me niet lachen

een klacht ingediend over het feit dat een BOA in opleiding of zoiets met een bonnenboekje kan rondlopen
(is verantwoordelijkheid van de gemeente)

met het "feit" dat de bon "verscheurd" is had ik geen genoegen genomen

Ron-Almere

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 3 juni 2009, 19:37:01
Wat ik nu dus lees klopt van geen kant.
Want voor het uitschrijven van een naheffingparkeerbelasting hoef je helemaal geen Boa te zijn!!! Men word benoemd door B&W als toezichthouder van de gemeentebelasting en mag dan naheffingen uitschrijven.  Waneer men voor Mulderfeiten mag schrijven dan moet men boa zijn.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 3 juni 2009, 19:37:58
beste mensen,

vandaag zijn mijn ouders naar het gemeentehuis geweest en wat bleek,
deze beste BOA mog officieel niet eens bonnen uitschijven ivm opleiding of zo iets. waarom het dan toch is gebeurt is mij een raadsel, maar de bon hoeven we in ieder geval niet te betalen
wel zei deze beste ambtenaar dat het inderdaad niet toegestaan was het kaartje door te geven, en dat het viel onder belastingfraude, ook zei hij erbij dat €250,- niet eens altijd moet worden betald maar dat het een MINIMUN tarief was het had dus nog hoger kunnen zijn, op basis van lengte dat er geparkeerd mocht worden ofzo.

me ouders zijn nu weg, vraag morgen of ze de bon nog hebben. zo ja, dan scan ik hem in. anders helaas.

in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden

::) ::) Graag de scan, als ze vandaag er naartoe geweest zijn dan zullen ze hem vast en zeker nog wel hebben...

Ron-Almere

• Gast
Reactie #44 Gepost op: 3 juni 2009, 19:47:14
Door mijn hoofd gaat een engels woord:HOAX

Kusje

• Senior gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 3 juni 2009, 19:54:05
Een stukje tekst gevonden waarin staat dat diegene die niet betaald heeft fout is
dus diegene die het kaartje zou hebben aangenomen is dus de overtreder en niet diegene die het kaartje heeft weggeven
daar gaat de man die die bon heeft uitgeschreven dus de fout mee in

De tekst is:
De feitelijke parkeerbelasting is een belasting op een gemeentelijke vergunning voor het parkeren van een voertuig op de daartoe bestemde plaats.
De feitelijke parkeerbelasting wordt geheven van diegene die het voertuig heeft geparkeerd
Indien deze persoon niet heeft betaald, wordt de houder van het voertuig aangemerkt als belastingplichtige.

bron:http://www.minbzk.nl/onderwerpen/openbaar-bestuur/financien-provincies/gemeentelijke/diverse-lokale#blw_Parkeerbelastingen

Kusje

• Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 3 juni 2009, 19:57:43
8)

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #47 Gepost op: 3 juni 2009, 20:01:11
Door mijn hoofd gaat een engels woord:HOAX

Zie ik vaker... bericht en verder in de discussie die daaruit volgt geen opmerkingen meer.
Was in dit topic niet helemaal het geval.
Maar kijk maar even naar een heel beroemd topic.   ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

Ron-Almere

• Gast
Reactie #48 Gepost op: 3 juni 2009, 20:23:07
Een stukje tekst gevonden waarin staat dat diegene die niet betaald heeft fout is
dus diegene die het kaartje zou hebben aangenomen is dus de overtreder en niet diegene die het kaartje heeft weggeven
daar gaat deze "BOA-er" dus de fout mee in

Fanny, als je nou eens het woord boa in z'ngeheel overslaat in dit verhaal.

Kusje

• Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 3 juni 2009, 20:45:11
Fanny, als je nou eens het woord boa in z'ngeheel overslaat in dit verhaal.
ik had het bewust tussen aanhalingstekens gezet

maar heb het maar veranderd in    

de man die die bon heeft uitgeschreven,   okee??