Doorgeven parkeerkaartje

Auteur Topic: Doorgeven parkeerkaartje  (gelezen 47485 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #90 Gepost op: 9 juni 2009, 20:50:13
Ik vind dit wel erg kort door de bocht, mischien kom ik wel te laat bij de auto omdat ik een winkelier heb geholpen een verdachte in bedwang te houden in afwachting van de politie.
Dan is het toch fijn dat er een grijs gebied is, zonder dat je het weer moet laten voorkomen.

JA het is ook kort door de bocht. Dat is die hele regelgeving, en daardoor gewoon heel erg duidelijk. Als jij de politie geholpen hebt laat je het voorkomen en dan win je... ja kost je tijd... klopt... maar de keren dat jij de politie helpt vallen in het niet bij de mensen die net die paar minuutjes te laat zijn... en dit proberen te verdoezelen met een smoes... JIJ bent gewoon te laat en die fout ligt in de 99 van de 100 gevallen gewoon bij JEZELF...maar ja... zeg dat maar niet want dan kunnen we weer een artikel bijvoegen bij het geweld tegen hulpverleners topic... Het is juist die kruideniersmentaliteit van iedereen die er op dit moment een klerezooi van maakt...

Nee je mag deze ene keer niet zonder kaartje in de bus rijden
Nee je mag als voor 540 euro aan gereedschap koopt die twee slijpschijven niet in een andere verpakking meenemen
Nee je mag niet zonder gordel rijden... ook deze keer niet

Zo kan ik wel door gaan.... maar normaal doe ik dat nooit... de meest gehoorde smoes/uitvlucht... ik word er gewoon kots en kots misselijk van...

Een bakker bakt brood
Een timmerman timmert
een parkeercontroleur schrijft bonnen voor te laat komende mensen of niet betalende mensen
een politieagent handhaaft...

Dat slappe gezeur dat er hard moet worden opgetreden.... dat begint juist bij dit soort dingen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Gast48368

• Gast
Reactie #91 Gepost op: 9 juni 2009, 20:57:46
Maar goed, het ging hier volgens mij om iets van "het doorgeven van een kaartje"............is er al iemand zo "slim" geweest om dit uit ffies uit te zoeken?

Is er ook al een bonnetje gescand ? Word steeds nieuwschieriger.  :)

EvD

• Forum gebruiker
Reactie #92 Gepost op: 9 juni 2009, 21:00:08
Ik gok van niet, evenals de feittekst..

Het is nu al meerdere keren gevraagd, maar er komt steeds een vaag antwoord terug.. Sluit me aan bij Jerommeke88 denk ik....  ;)

Ron-Almere

• Gast
Reactie #93 Gepost op: 9 juni 2009, 21:01:35
Ken je die mop van dat bonnentje?........................................Die komt niet ;D

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #94 Gepost op: 9 juni 2009, 21:02:19
Maar goed, het ging hier volgens mij om iets van "het doorgeven van een kaartje"............is er al iemand zo "slim" geweest om dit uit ffies uit te zoeken?

Is er ook al een bonnetje gescand ? Word steeds nieuwschieriger.  :)

Volgens mij is het gewoon een HOAX van de topic starter...  8) Maar dan weten we in de toekomst hoe serieus we zijn berichten moeten nemen...  ;)

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #95 Gepost op: 9 juni 2009, 21:03:22
Volgens mij zei ik ook al zoiets, ergens in het begin... ::)
Zou Luke af en toe nog in dit topic komen spieken?  8)

Ron-Almere

• Gast
Reactie #96 Gepost op: 9 juni 2009, 21:04:54
Luke als in Lucky Luke? Dan is hij sneller dan zijn schaduw met het lezen van dit draadje.

Uitgerust!

• Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #97 Gepost op: 9 juni 2009, 21:21:21
JA het is ook kort door de bocht. Dat is die hele regelgeving, en daardoor gewoon heel erg duidelijk. Als jij de politie geholpen hebt laat je het voorkomen en dan win je... ja kost je tijd... klopt... maar de keren dat jij de politie helpt vallen in het niet bij de mensen die net die paar minuutjes te laat zijn... en dit proberen te verdoezelen met een smoes... JIJ bent gewoon te laat en die fout ligt in de 99 van de 100 gevallen gewoon bij JEZELF...maar ja... zeg dat maar niet want dan kunnen we weer een artikel bijvoegen bij het geweld tegen hulpverleners topic... Het is juist die kruideniersmentaliteit van iedereen die er op dit moment een klerezooi van maakt...

Nee je mag deze ene keer niet zonder kaartje in de bus rijden
Nee je mag als voor 540 euro aan gereedschap koopt die twee slijpschijven niet in een andere verpakking meenemen
Nee je mag niet zonder gordel rijden... ook deze keer niet

Zo kan ik wel door gaan.... maar normaal doe ik dat nooit... de meest gehoorde smoes/uitvlucht... ik word er gewoon kots en kots misselijk van...

Een bakker bakt brood
Een timmerman timmert
een parkeercontroleur schrijft bonnen voor te laat komende mensen of niet betalende mensen
een politieagent handhaaft...

Dat slappe gezeur dat er hard moet worden opgetreden.... dat begint juist bij dit soort dingen...

Mooi verhaal Grizz, als ik zo jou tekst lees hoop ik voor jou dat je een boel tollerante personen bekeurt die meteen ja nee en amen roepen anders ben ik bang dat je snel overspannen wordt van al die zeurende mensen. Maar je kan zelf zien waar het zerro tollerance beleid op uit draait: het respect verdwijnt. En wat beterft het slappe gezeur denk ik niet dat het om mulder geneuzel gaat maar om de criminelen die het land verzieken en op de een of andere manier er met een paar jaar gevangenis straf een moord uitzitten, dat soort gasten worden daarmee bedoelt althans dat DENK IK.
Back on-topic..................
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #98 Gepost op: 9 juni 2009, 21:25:20
Mooi verhaal Grizz, als ik zo jou tekst lees hoop ik voor jou dat je een boel tollerante personen bekeurt die meteen ja nee en amen roepen anders ben ik bang dat je snel overspannen wordt van al die zeurende mensen. Maar je kan zelf zien waar het zerro tollerance beleid op uit draait: het respect verdwijnt. En wat beterft het slappe gezeur denk ik niet dat het om mulder geneuzel gaat maar om de criminelen die het land verzieken en op de een of andere manier er met een paar jaar gevangenis straf een moord uitzitten, dat soort gasten worden daarmee bedoelt althans dat DENK IK.
Back on-topic..................

Dit topic gaat over het geven van een bekeuring voor het doorgeven van een kaartje... Over straffen / politie / justitie / de paus / sinterklaas / enz kan een ander topic gestart worden als je daar behoefte aan hebt...  ;)

Gast48368

• Gast
Reactie #99 Gepost op: 9 juni 2009, 21:35:56
Ken je die mop van dat bonnentje?........................................Die komt niet ;D

Ik heb nog wel een bonnetje............... ;D gekregen van de Belgen  :-X ............zal ik die maar ff inscannen dan............. ;D ;D ;D