Ik vind dit wel erg kort door de bocht, mischien kom ik wel te laat bij de auto omdat ik een winkelier heb geholpen een verdachte in bedwang te houden in afwachting van de politie.
Dan is het toch fijn dat er een grijs gebied is, zonder dat je het weer moet laten voorkomen.
JA het is ook kort door de bocht. Dat is die hele regelgeving, en daardoor gewoon heel erg duidelijk. Als jij de politie geholpen hebt laat je het voorkomen en dan win je... ja kost je tijd... klopt... maar de keren dat jij de politie helpt vallen in het niet bij de mensen die net die paar minuutjes te laat zijn... en dit proberen te verdoezelen met een smoes... JIJ bent gewoon te laat en die fout ligt in de 99 van de 100 gevallen gewoon bij JEZELF...maar ja... zeg dat maar niet want dan kunnen we weer een artikel bijvoegen bij het geweld tegen hulpverleners topic... Het is juist die kruideniersmentaliteit van iedereen die er op dit moment een klerezooi van maakt...
Nee je mag deze ene keer niet zonder kaartje in de bus rijden
Nee je mag als voor 540 euro aan gereedschap koopt die twee slijpschijven niet in een andere verpakking meenemen
Nee je mag niet zonder gordel rijden... ook deze keer niet
Zo kan ik wel door gaan.... maar normaal doe ik dat nooit... de meest gehoorde smoes/uitvlucht... ik word er gewoon kots en kots misselijk van...
Een bakker bakt brood
Een timmerman timmert
een parkeercontroleur schrijft bonnen voor te laat komende mensen of niet betalende mensen
een politieagent handhaaft...
Dat slappe gezeur dat er hard moet worden opgetreden.... dat begint juist bij dit soort dingen...