Blijkbaar weet de KPN precies (tot op 100 meter) waar elke GSM is..... Waarom zou dit systeem ook niet op de meldkamer 'geplaatst' kunnen worden?
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1710259Detailinformatie MobielThuis van KPN
Hoe werkt het precies?
Het tarief dat in rekening wordt gebracht, wordt bepaald door de plek waar u het mobiele gesprek start. Start u een gesprek op de plek waar u MobielThuis hebt ingesteld, dan betaalt u dat tarief ook als u tijdens het gesprek van deze plek weggaat. Start u het gesprek buiten de plek waar MobielThuis hebt ingesteld, dan geldt het reguliere tarief van het mobiele abonnement dat u hebt. Een signaal of melodie geeft voorafgaand aan uw gesprek aan of u profiteert van de MobielThuis tarieven
U betaalt voor de voordeeloptie als een abonnementsbedrag boven op uw basis abonnement
De minuten met MobielThuis betaalt u uit uw beltegoed bij KPN Mobiel; als het tegoed op is, betaalt u bij. Bij KPN FlexiBel betaalt u alleen voor wat u gebruikt, naast uw reguliere abonnementskosten
Aan MobielThuis van KPN zijn tarieven verbonden die vergelijkbaar zijn met de tarieven van Belvrij en Belbasis van KPN. Als er in communicatie gerefereerd wordt aan ‘de tarieven van de vaste lijn’ worden deze producten als uitgangspunt gebruikt.
Minimaal is MobielThuis van KPN beschikbaar tot 100 meter van huisadres en postcode. KPN kan geen garantie bieden dat dit overal even goed werkt. Beschikbaarheid en bereikbaarheid van de dienst verschillen per locatie afhankelijk van de netwerkkwaliteit en infrastructuur ter plekke. Is bijvoorbeeld het bereik op specifieke locaties in een huis niet optimaal dan wijzigt de dienst MobielThuis hier in feite niets in. MobielThuis van KPN volgt de bereikbaarheid zoals die nu geldt. Er is dus ook geen garantie dat de dienst voor iedereen werkt. KPN verwijst hierbij naar artikel 1:9 uit de Algemene Voorwaarden voor Mobiele Telecommunicatiediensten over kwaliteitsniveau, onderhoud en storingen. U kunt bij klantenservice terecht voor vragen over de beschikbaarheid. Per klantsituatie kan gekeken worden over de beschikbaarheid van de dienst kan worden bijgesteld
Aan MobielThuis van KPN zit geen contractuele verplichting, wel een opzegtermijn van 1 maand. Er kan telefonisch en schriftelijk worden opgezegd
De dienst MobielThuis van KPN is gerelateerd aan postcode en huisnummer zonder toevoeging. Deze is 1x per maand te wijzigen. Deze wijziging gaat direct in. Wijzigen kan via 1200 en via een sms naar 1288: mobielthuis wijzig postcode huisnummer. Standaard werkt de dienst op je postcode en huisnummer van je factuuradres. Wilt u ergens anders de dienst gebruiken dan kan dat via 1200 of een SMS worden gewijzigd De dienst MobielThuis van KPN is alleen beschikbaar in combinatie met een KPN Mobiel, FlexiBel Allround/Economy/Premium of KPN FlexiBel abonnement