0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Wat is de reden dat Beieren niet meegaat met de nieuwe kleur?
Het is vreemd dat Beieren niet meegaat met de nieuwe richtlijnen, want ze zijn in Duitsland naar blauw overgegaan omdat dat moest van de nieuwe Europese richtlijnen in verband met dat er in andere steden van Europa meestal wel blauw in de kleuren van de politie zit en geen groen.En omdat Beieren nog wel een aardige Europese trekpleister is, ook door Bayern München, is dat wel vreemd
NL doet ook niet volledig mee aan de richtlijnen. NL loopt nog steeds in witte overhemden, dit terwijl er in die richtlijnen staat dat de bovenkleding lichtblauw moet zijn. De jas niet meegerekend.
Heb het laatst even gevraagd aan een duitse motoragent van Nordrhein-Westfalen, die wist mij dat te vertellen
Dienst: Polizei Nordrhein-WestfalenSoort voertuig: MotorfietsMerk & type: BMW R1200RT(P)Kenteken: niet genoteerdBijzonderheden: gefotografeerd 2 juli 2011 te Aken, motorfiets in nieuwe blauwe kleurstelling, motorrijder draagt nog "oude" groene motorpak
Alleen Beieren (voor zover mijn kennis strekt) blijft voorlopig met groene markeringen rijden.
Gezien de antennes en schotels op het dak gok ik een verbindings-/commandovoertuig.Verder leuke foto's
Goed gegokt