MercuriusII

Auteur Topic: MercuriusII  (gelezen 3236 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rikkertje

  • Manschap A - student Veiligheidskunde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • Brandweer - HBO Integrale Veiligheidskunde
Gepost op: 1 juni 2009, 20:44:04
Hallo allemaal,

Ik ben van plan de pager 'Mercurius II' te kopen.
Heeft iemand ervaringen met deze pager? Laat het horen, ik zal er wat aan hebben!




CAPPIE

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2009, 21:43:27
Dat is een prima pagertje die Mercurius II  lekker klein en simpel te programmeren zonder computer, persoonlijk vind ik het alleen jammer dat het display niet wordt beschermd door de kunstofhouder zoals bij de Jupiter pager het geval is.

Vandaar dat ik er een lederen holster met stalen riemklip bij heb besteld, zo blijft de pager goed beschermd.
Kijk maar eens op: www.p2000shop.nl  daar vind je vast de voor jou geschikte pager.

Groetjes,
Henk


Rikkertje

  • Manschap A - student Veiligheidskunde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • Brandweer - HBO Integrale Veiligheidskunde
Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2009, 07:33:02
Dat is een prima pagertje die Mercurius II  lekker klein en simpel te programmeren zonder computer, persoonlijk vind ik het alleen jammer dat het display niet wordt beschermd door de kunstofhouder zoals bij de Jupiter pager het geval is.

Vandaar dat ik er een lederen holster met stalen riemklip bij heb besteld, zo blijft de pager goed beschermd.
Kijk maar eens op: www.p2000shop.nl  daar vind je vast de voor jou geschikte pager.

Groetjes,
Henk


Bedankt!


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2009, 15:18:09
Goeie pager is het, heb hem zelf ook een tijdje gehad. Grootste nadeel vind ik dat de batterij erg snel leeg is en dat de pager dan ook meteen een stuk minder hard trilt en piept. Ik ben dus weer overgegaan op de jupiter. Maar voor de rest is het een mooie pager, lekker klein  :)


Rikkertje

  • Manschap A - student Veiligheidskunde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • Brandweer - HBO Integrale Veiligheidskunde
Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2009, 15:53:52
Goeie pager is het, heb hem zelf ook een tijdje gehad. Grootste nadeel vind ik dat de batterij erg snel leeg is en dat de pager dan ook meteen een stuk minder hard trilt en piept. Ik ben dus weer overgegaan op de jupiter. Maar voor de rest is het een mooie pager, lekker klein  :)

Hoelang kun je ongeveer met een batterij doen?


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2009, 13:43:01
Hoelang kun je ongeveer met een batterij doen?
Ligt eraan hoe vaak je pager af gaat... mijn ervaringen zijn dat het vrij snel gaat.