GRIP 2 Chemicaliëntanker vastgelopen op strand Boulevard De Ruyter - Vlissingen 10-6-2009

Auteur Topic: GRIP 2 Chemicaliëntanker vastgelopen op strand Boulevard De Ruyter - Vlissingen 10-6-2009  (gelezen 23107 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
E.e.a. is te volgen op:

kan 08 Sleepdienst
kan 14 Centrale Vlissingen
kan 16 Zeemanshoop / KWC
kan 32L Multraship (berging)


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Het is allemaal gekopieerd van een andere site dus openbare info

Probeer die telefoonnummers maar eens te bellen... Ik geloof niet dat je dan ver komt...  :D

Dat is het telefoonboek ook.... maar als ik hier een telefoonnummer van iemand neerzet dan moet je eens kijken hoe snel dat weggehaald wordt.  :)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
E.e.a. is te volgen op:

kan 08 Sleepdienst
kan 14 Centrale Vlissingen
kan 16 Zeemanshoop / KWC
kan 32L Multraship (berging)


Geen online scanner in Vlissingen?  :)


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Geen online scanner in Vlissingen?  :)

Hellaas nog niet . . . .  :-\


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Dat is het telefoonboek ook.... maar als ik hier een telefoonnummer van iemand neerzet dan moet je eens kijken hoe snel dat weggehaald wordt.  :)

Deze nummers kan je niet bellen... Anders had ik ze niet geplaatst  ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.tctubantia.nl/algemeen/binnenland/5096915/Groot-schip-vastgelopen-op-strand-Vlissingen.ece

Groot schip vastgelopen op strand Vlissingen

woensdag 10 juni 2009 | 22:05 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 10 juni 2009 | 23:31
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

VLISSINGEN (ANP) - Een gasolietanker is woensdagavond gestrand op de kust bij Vlissingen. Het schip ligt vast voor de Boulevard de Ruyter. Dat heeft de politie woensdag gemeld.

Volgens de politie is de tanker leeg en vormt het schip geen gevaar voor de omgeving. Het schip heeft de naam AKTI N en is 183 meter lang. Hoe het schip op het strand heeft kunnen raken, is nog niet bekend.

Een woordvoerder van Rijkswaterstaat meldde dat het schip op weg was naar de Westerschelde. Volgens de woordvoerder probeert de kapitein van het schip ballastwater kwijt te raken en zo eigenhandig weer vlot te raken. Naar verwachting kan het schip tussen middernacht en twee uur 's nachts weer naar een nabijgelegen vaargeul varen.


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
zodadelijk nieuws op nederland 1 met beelden


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Deze nummers kan je niet bellen... Anders had ik ze niet geplaatst  ;)

Dus ik kan ze ook niet ff emailen dat ze als de d....r moeten zorgen dat ze van me strand af gaan?  ;D ;D

EDIT: En hoe kan jij weten of ik geen sateliettelefoon heb?  :D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Het was weer net als vroeger hi.  Een jaar of 15 terug is er op bijna de zelfde plek ook een bootje (80 + meter) gestrand en een jaar of 8 terug een een strandje verder.

Geven we net met www.event-safe.nl de eerste reanimatie les loopt er een bootje vast, tja toch maar ff kijken he in de regen.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
hij lijkt haast wel op de cam datis los is
flappus  niet elke verandering is een verbetering