Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89414 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #130 Gepost op: 17 juni 2009, 20:09:41
Ik zie trouwens op hun site rechtsonderaan een blokje tekst waarin blijkbaar staat wat ze allemaal doen. Er staat ook "medische spoedtransporten" bij.... ???


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #131 Gepost op: 17 juni 2009, 20:20:25
Ja en?

Jij had het over "een nieuw speeltje", de foto toont meerdere voertuigen. Daarom.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #132 Gepost op: 17 juni 2009, 20:28:55
Hij staat wat duidelijker op de site (http://www.avdverkeer.nl/vacatures.html). Hij is een beetje metallic-blauw van kleur...
Op de achterzijde lijkt me "Incident Management" te staan en er lijkt overduidelijk blauw in de balk te zitten (met een sirene in het midden?). Een particulier bedrijf voor Incident Management mét licht (en geluid)? Het moet niet gekker worden :-\
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #133 Gepost op: 17 juni 2009, 20:30:51
Nouja in Arnhem heeft jaren lang de Fa.van Amerongen ook rond gereden met "toeters&bellen" op enkele voertuigen.


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #134 Gepost op: 17 juni 2009, 20:36:51
Op de achterzijde lijkt me "Incident Management" te staan en er lijkt overduidelijk blauw in de balk te zitten (met een sirene in het midden?). Een particulier bedrijf voor Incident Management mét licht (en geluid)? Het moet niet gekker worden :-\

Balk voert alleen oranje (zijn verder blauwe kappen zonder lampen, vind ik ook ongepast), geluid zit er niet op of is in ieder geval niet aangesloten.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #135 Gepost op: 17 juni 2009, 20:42:52
- edit -

Jij hebt ook lekker veel te melden zo.


Gast48368

  • Gast
Reactie #136 Gepost op: 17 juni 2009, 20:44:52
Jij hebt ook lekker veel te melden zo.

Jij ook  8)


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #137 Gepost op: 18 juni 2009, 16:09:06
Balk voert alleen oranje (zijn verder blauwe kappen zonder lampen, vind ik ook ongepast), geluid zit er niet op of is in ieder geval niet aangesloten.
Of het aangesloten is of niet, of het alleen blauwe kappen zijn of niet, je wekt als bedrijf een bepaalde indruk bij de weggebruiker die naar mijn mening onwenselijk is. Helaas is men daar bij AVD wel erg goed in...

En ja, Van Amerongen in Arnhem was (en is volgens mij nog steeds) goed in het imiteren van politievoertuigen en het rijden met blauwe signalering. Punt daarbij is/was dacht ik dat zij de waterongevallenafdeling hadden (duikers) die de brandweer assisteren (dan wel assisteerden) en dat ze in samenwerking met de politie ook wat taken hadden/hebben bij het Gelredome, en daarom vrijstelling/ontheffing/toestemming/ofzoiets hadden. Voor zover ik weet is het met blauw blauw van Van Amerongen overigens afgelopen. Nieuwe voertuigen hebben reeds oranje, en volgens mij is het bij het afscheid van de nog met blauw toegeruste bestaande voertuigen daarna ook gebeurd met blauw. Zoals het hoort.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #138 Gepost op: 18 juni 2009, 19:10:15

Jij ook  8)
Als je opgelet had dan wist je waar het overging, en je hebt dus duidelijk niet opgelet!


Gast48368

  • Gast
Reactie #139 Gepost op: 18 juni 2009, 20:05:43
Ik weet niet eens waar het over gaat.....idd, niet op gelet,ik lees gewoon wat ik lees en reageer daar op, op een jolige manier  8)  maar je mag toch heus wel eens iets vriendelijker zijn !!  ::) :)

Dat siert de mens  O0