Val net in dit topic binnen, maar effe paar korte opmerkingen:
1) vandaag die Vito gezien in Den Haag, eerste wat me opviel waren de blauwe lampen, wat inderdaad slechts kappen bleken te zijn. Beetje overbodig en absoluut wannabe-gedrag mijns inziens;
2) vind enkele reacties in dit topic toch behoorlijk vijandig jegens dit bedrijf. Beetje té vijandig naar mijn smaak. Hou persoonlijk nooit zo van opmerkingen als "als ik het zie ga ik lekker de pliesie bellen" of "laten we BZK een tip geven!". Maar dat is persoonlijk. Het staat een ieder vrij te doen wat hem/haar goeddunkt.
3) Zolang ze hun werk goed doen en zich niet voordoen als politieambtenaar (dat de gemiddelde burger bij elke reflecterende jas al aan de politie denkt, is nu eenmaal niet verboden), snap ik de commotie niet zo. Natuurlijk is de combi van het oude verkeershesje van de politie (wit met grijze strepen en een oranje vlak), de "handhavingsbroek" en de platte pet met goudkleurig logo puur bedoeld om de indruk te wekken dat men met een politieambtenaar te maken heeft. Maar goed, de één lacht erom, de ander wordt er kennelijk nogal agressief van (overigens ben ik het met de stelling dat het dragen van een op politie gelijkend uniform of een politie-uniform agressie oproept absoluut niet eens).