Maar die naam.... en de striping..... doet me weer heel erg aan AVD Verkeer denken.....
Ben ik helemaal met je eens.
Wat ik ook niet begrijp is dat men in mijn ogen de striping waar op zich niets mis mee is naar de knoppe helpt door er een tekst met omlijsting in te plaatsen.
Dit lijkt mij afbreuk doen van de striping of je de striping mooi of lelijk vind of niet vind passen doet verder niet terzake.
Als er een keer weer een opvallend voertuig te voorzschijn komt, denkt men weer aan avd...
JanJ,
Is dat echt zo vreemd dan dat men dit voertuig vergelijkt met AVD Verkeer ?
Als je goed naar dat voertuig kijkt is het op de naam na toch 1 kopie van jullie dienstauto's ?
Oke de balk die op deze auto zit is vele male professioneler dan wat jullie op de Landwinds hebben zitten.
Zolang er geen uniformiteit is, zullen er verschillende smaken en stijlen op de openbare weg verschijnen, dus stop eens met dat gezeik en laat ons gewoon ons werk doen.
Binnen 4 jaar zijn we de grootste van Nederland, dus wen maar aan ons!
Klopt wat je hier zegt.
Zolang er inderdaad geen vaste Wetgeving en/of Regeling is voor de voertuigen waar verkeersregelaars zich mee verplaatsen
over ’s Landsherenwegen zal het inderdaad een kleurrijk geheel zijn en blijven en kan en mag iedere verkeersregelaars organisatie doen wat hem goeddunkt.
En ach wat is gezeik. Gelukkig hebben wij in dit land het recht om vrij onze mening te geven.
De een is positief de ander is minder positief en sommigen zijn gewoon negatief.
Het komt voorlopig op mij over dat je volledige gehersenspoeld bent door bepaalde mensen.
En jullie over 4 jaar de grootste van Nederland. Ik help het jullie hopen.
Zeker gezien de feiten die ik gehoord heb over bepaalde personen die met dit bedrijf te maken hebben.
En als jullie echt zo snel groeien als wat jij doet blijken dan moet jij je toch eens afvragen waarom heel veel mensen
de laatste maanden niet meer dan hooguit 25 uur per week gemiddeld gewerkt hebben.
Wat me wel opvalt aan dit forum dat als er iets gebeurd of iemand doet in zijn werk iets, er gelijk formleden zijn die roepen; dat mag niet...is dat gewoon zielig of zijn die jaloers?
Wij werken onder toezicht van de politie, als DIE vinden dat iets niet goed is horen we dat daar wel van.
En dat is nou het mooie van een forum daar kan je zaken plaatsen die jou opvallen en in sommige gevallen ontstaat daarover een discussie.
Helemaal niets mis mee.
En geloof mij er zijn genoeg zaken hier geweest waardoor men uit de discussie geleerd heeft dat je dingen ook op een
andere manier had kunnen doen of afhandelen.
Zie dit forum dan ook als een leerschool voor zaken die je nog niet wist.
En verder staat het iedereen vrij om te reageren. Dat is namelijk geen verplichting en ik krijg bij jou steeds meer het idee
dat jij gedwongen wordt of dat jij je gedwongen voelt om te MOETEN reageren.
En dat is nergens voor nodig. Iedereen is vrij om te MOGEN reageren.
Heel leuk dat je zegt WIJ WERKEN ONDER TOEZICHT VAN DE POLITIE.
Wist je al dat elke verkeersregelaar inprinciepe onder toezicht van de politie werkt ?
En dat de politie je aanstelling in het slechtste geval ongeldig kan laten verklaren als hij/zij dat nodig acht ?
Dus doe alsjeblieft niet of AVD Verkeer de enige is die onder toezicht van de politie werkt.
Je mag blij zijn dat bij bepaalde personeelsleden van jullie niet standaard een politieagent staat.
En een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.