Verkeersregelaar na interview op AT5 ontslagen (welk bedrijf?? )
Een verkeersregelaar die gisteren op het AT5 nieuws pleitte voor stoplichten op het onoverzichtelijke Marnixplein is per direct ontslagen.
De man gaf aan dat hij vond dat er stoplichten moesten komen om de situatie veiliger te maken. Volgens het verkeersregelaarsbureau waarvoor de man werkte heeft de man met dit interview zijn contract geschonden. Medewerkers mogen namelijk niet met de pers praten.
De gemeente is al een tijdje bezig met het Marnixplein en heeft er intussen zoveel strepen en borden neergezet dat het alleen voor een blinde nog overzichtelijk is. Wordt vervolgt
www.spitsnieuws.nl
Het bedrijf waar deze man werkte is
Individu Service & Veiligheid UITZENDBURO uit Amsterdam.
Service & Veiligheid is een onderdeel van Individu Uitzendburo. De Amsterdammers die hier op het forum zitten hadden het waarschijnlijk al gezien aan de kleding.
Ik heb uitzendburo groot geplaatst omdat men dit op de diverse vacaturesite's niet altijd even duidelijk laat blijken in de advertentie's.
Als ik eerlijk ben vind ik dat deze regelaar niets schadelijks gezegd heeft. Hij pleit alleen voor nog meer verkeersveiligheid.
Het enige wat de Gemeente nu doet volgens het filmpje is in de ochtend een paar verkeersregelaars inhuren voor 2 uur en men stopt om 09:00 uur.
En de rest van de dag mag iedereen het maar uitzoeken. Volgens vele buurtbewoners is het er met de laatste aanpassingen niet echt veiliger op geworden.
Telegraaf Citaat ingezonden stuk:
Even voor de duidelijkheid. Deze meneer is ontslagen omdat de Gemeente Amsterdam dit bij zijn werkgever heeft geeist.
Ondanks verzet van zijn werkgever.
Maar de Gemeente Amsterdam heeft gedreigt met het intrekken van opdrachten als deze meneer niet zou worden ontslagen.
De gemeente Amsterdam voert al veel langer een dictatoriaal beleid ten aanzien van openheid.
R. van L. (Ambtenaar bij de Gemeente Amsterdam), Amsterdam | 00:13 | 26.08.09
Einde Citaat.BRON:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4683287/__Ontslagen_na_interview__.html?p=4,2Citaat wat onder het bericht hierboven staat:
De werkgever had het lef niet eens om het hem zelf te zeggen door de telefoon , maar zijn hele familie rondgebeld.
Hij wist zelf van niets toen het op AT5 werd medegedeeld.
Er zijn jarenlang meerdere verkeersregelaars op tv geweest met een mening. En nu ineens word de beste meningever ontslagen?
Wat een lulligheid lafheid!!
Jaime Sahiboe, Amstelveen | 23:40 | 25.08.09
Einde citaat. Aan de naam te zien familie van Mag je iemand die met de pers praat eigenlijk wel ontslaan ondanks dat je er voor getekend heb als het al in je contract zou hebben gestaan ?
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang het duurt voordat hij weer wordt aangenomen daar.
Als het bij dit uitzendburo nog net zo is als ruim 1 jaar geleden dan wordt je net zo snel weer aangenomen als uitzendkracht als dat je ontslagen was.
Deze man is wat betreft het spreken van de Nederlandse taal en verzorgd eruit zien een voorbeeld voor een hoop regelaars die daar 1 jaar geleden werkten
en waarschijnlijk nog steeds werken.
Wat dat aangaat kon er toen al een hoop verbeterd worden.
http://www.at5.nl/artikelen/22327/verkeersregelaars-willen-stoplichten-op-marnixplein
de Verkeersregelaar is Asherwan Sahiboe, heeft ook bij avd gewerkt....en daar had hij een verleden.
Laat ik het zo zeggen, meneer denkt nog in het leger te zitten en het volk is de vijand.
Janj,
Zo erg is dat toch niet dat hij dacht dat hij nog in het leger zat toen hij bij AVD werkte ?
Zolang er bij AVD nog steeds mensen lopen die denken dat ze Agent zijn is er met een legerman niets mis in mijn ogen.
Hoelang en wanneer heeft hij bij AVD gewerkt dan ? En wat is jou ervaring met deze man ?