Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89477 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #210 Gepost op: 25 juli 2009, 13:57:30
Die rang onderscheidingsteken is volgens mij precies hetzelfde als het Marine beveiligingskorps (MBK)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #211 Gepost op: 25 juli 2009, 14:49:24
Die rang onderscheidingsteken is volgens mij precies hetzelfde als het Marine beveiligingskorps (MBK)

Correct, die metalen onderscheidingstekens worden gedragen op de buitenjas. Heb ze hier liggen!

Het gevalletje AVD wordt steeds ''mooier''!  :D


sylvester1986

  • Gast
Reactie #212 Gepost op: 25 juli 2009, 14:58:00
@ dinges Ik dacht het al te kennen van mijn tijd in den helder;)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #213 Gepost op: 25 juli 2009, 16:25:49
Correct, die metalen onderscheidingstekens worden gedragen op de buitenjas. Heb ze hier liggen!

Het gevalletje AVD wordt steeds ''mooier''!  :D

Dinges,

Mocht jij de mogelijkheden hebben om dit hogerop aanhanig te maken dan vertrouw ik erop dat Defensie hier maatregelen tegen gaat nemen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #214 Gepost op: 25 juli 2009, 17:28:54
Filmpje waar de vorige poster aan refereerde is te zien via onderstaande site... Even voor oefening het verkeer gaan regelen op een kruising?? ??? ???
(...)
Het staat de opleiders van verkeersregelaars vrij om in overleg met politie en wegbeheerder (veelal de gemeente) voor praktijkoefening gebruik te maken van de openbare weg. Dat is ook nodig, want anders leer je het als verkeersregelaar natuurlijk niet. Het examen wordt ook op de openbare weg afgenomen door de examinator van de opleider en een examinator van of namens de politieacademie. Neemt niet weg dat vele, vele opleidingen tot verkeersregelaar wat mij betreft nauwelijks de titel "opleiding" kunnen dragen. Het zijn niet meer dan veredelde cursussen. Zo wordt er over het algemeen niet geoefend en al helemaal niet getoetst op verkeersinzicht, of als je een stapje verder wilt gaan, verkeerskundig inzicht. Jammer genoeg...
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #215 Gepost op: 25 juli 2009, 19:17:37
Dinges,

Mocht jij de mogelijkheden hebben om dit hogerop aanhanig te maken dan vertrouw ik erop dat Defensie hier maatregelen tegen gaat nemen.

Als ik het hele circus incusief dat bonte gezelschap zo eens bekijk, van een afstandje, vermoed ik dat het ''probleem'' zichzelf wel oplost... ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #216 Gepost op: 25 juli 2009, 19:26:10
Als ik het hele circus incusief dat bonte gezelschap zo eens bekijk, van een afstandje, vermoed ik dat het ''probleem'' zichzelf wel oplost... ::)

Toch zie ik veel gemeenten, wegenbouwbedrijven etc. die AVD verkeer inhuren en hoor ik vanaf de werkvloer géén negatieve ervaringen ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Anti-Avd

  • Gast
Reactie #217 Gepost op: 25 juli 2009, 19:28:25
Ik wel :-)
Meestal worden we door een gemeente, bedrijf, prorail of rws 1x ingezet, daarna niet meer.
Waarom is een raasel, al kan ik het wel een beetje raden


Anti-Avd

  • Gast
Reactie #218 Gepost op: 25 juli 2009, 19:30:29
Er zijn trouwens een hoop bedrijven die eerst van avd waren die nu bij (volgens avd) De Schoonmaakcowbows (verkeersregelaars met stofzuigers in de kofferbak) klant zijn. Ik werk nu niet meer bij avd, maar wel bij dezelfde klanten, gek he  O0


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #219 Gepost op: 25 juli 2009, 19:32:59
Die rangonderscheidingstekens....exact dezelfde als van de toenmalige gemeentepolitie.