Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89495 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #240 Gepost op: 27 juli 2009, 20:13:27
dat ze niet blij zijn kan ik me voorstellen, maar dat je de houder niet mag dragen lijkt me toch echt onzin. Waar haal je deze info vandaan?

Vast uit de linker of rechterduim .... Je mag tenslotte óók met een (leeg) pistoolholster over straat lopen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #241 Gepost op: 27 juli 2009, 22:02:38
Ik denk dat Edwin72 de WWM maar eens heel goed moet gaan doornemen houders en holsters vallen niet onder cat I / II / III en IV
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #242 Gepost op: 27 juli 2009, 23:10:31
Nee, dat lijkt me idd duidelijk.

mvg
Mike


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #243 Gepost op: 27 juli 2009, 23:33:59
geloof dat dit het antwoord is op deze topic.

Ja inderdaad! Dank u, voor uw bijdrage! Hier zaten we al erg lang op te wachten! Zeer verhelderend ook, met die wetsartikels enzo! Alle twijfels zijn zo links en rechts wel weggenomen nu, dank voor uw duidelijkheid! Misschien een slotje op dit topic? Immers; het antwoord ligt er!!  ::)


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #244 Gepost op: 28 juli 2009, 08:41:38
Het topic is "Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer". Zien wij hierin een vraag waarop een antwoord gegeven kan worden?   ;D
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


Glenn2

  • Gast
Reactie #245 Gepost op: 29 juli 2009, 11:26:19




Bart S

  • Gast
Reactie #247 Gepost op: 3 augustus 2009, 08:43:40
Opvallend: de motoren gaan verkocht worden:

http://link.marktplaats.nl/267116919


sylvester1986

  • Gast
Reactie #248 Gepost op: 3 augustus 2009, 09:18:55
Misschien stom toeval, maar heet de directeur niet X en is de 1e bieder ook niet een X?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #249 Gepost op: 3 augustus 2009, 12:29:40
Opvallend: de motoren gaan verkocht worden:

http://link.marktplaats.nl/267116919

Ja en dan te bedenken dat ze de motoren nog niet eens 1 jaar in het bezit hebben.
Vind de tekst uit de advertentie hieronder dan ook een lachertje.

Citaat uit advertentie:"Trouwe motoren gaan na vele dienstjaren vervangen worden.
Motoren altijd dealeronderhouden."
Einde citaat.

Misschien stom toeval, maar heet de directeur niet X en is de 1e bieder ook niet een X?

sylvester1986,
Of de 1e bieder de zelfde X is weet ik niet, maar het zou me niets verbazen.

Je zit warm ben ik afgelopen week achtergekomen.
Volgens de Kamer van Koophandel is X directeur ( Alleen / zelfstandig bevoegd ) maar dan van Stichting Administratiekantoor AVD Verkeer. En de stichting is dan weer 100% aandeelhouder van AVD Verkeer B.V.

En de directeur sinds 28-01-2009 van AVD Verkeer B.V. is Y  die in "Noord Holland" bij een beveiligingsbedrijf wat ook verkeersregelaars leverde de leiding had in het verleden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen