Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89483 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #250 Gepost op: 3 augustus 2009, 15:02:41
Trouwe motoren gaan na vele dienstjaren vervangen worden.

Dat kan best kloppen. Alleen zijn die dienstjaren niet bij AVD Verkeer gedraaid ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #251 Gepost op: 3 augustus 2009, 15:08:23
Aanvullende info uit betrouwbare bron.

Motoren staan zeker al 6 maanden stil en de reparatiekosten zijn een paar 1000 euro per motor.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #252 Gepost op: 3 augustus 2009, 15:33:40
Dat kan best kloppen. Alleen zijn die dienstjaren niet bij AVD Verkeer gedraaid ;)

https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx

https://www.rdw.nl/Ovi/KentekenImage.ashx?A=TlczNUhZ[/img]

BMW K75RT
Voertuig
Kenteken    
Voertuigsoort  motorfiets
Merk   BMW
Handelsbenaming   K75RT
Brandstof   Benzine
  
(...)

WAM verzekerd geregistreerd  Nee

(...)

Datum eerste toelating   02-08-1995
Datum aanvang laatste tenaamstelling   28-01-2009
Datum eerste afgifte Nederland   02-08-1995
Wacht op keuren  Nee
Geregistreerd als gestolen  Nee


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #253 Gepost op: 4 augustus 2009, 11:20:24
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx



BMW K75RT
Voertuig
Kenteken    
Voertuigsoort  motorfiets
Merk   BMW
Handelsbenaming   K75RT
Brandstof   Benzine
  
(...)

WAM verzekerd geregistreerd  Nee

(...)

Datum eerste toelating   02-08-1995
Datum aanvang laatste tenaamstelling   28-01-2009
Datum eerste afgifte Nederland   02-08-1995
Wacht op keuren  Nee
Geregistreerd als gestolen  Nee
 


Zijn ex politiemotoren (zoals misschien al bekend) en volgens een van de bestuurders (een aantal maanden terug) zouden er verse ex-politiemotoren voor terug komen (Pan European?)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #254 Gepost op: 8 augustus 2009, 19:16:24
Heb de mannen van AVD vanmiddag aan het werk gezien bij het 'Typetje Tanken' in Oldenzaal. Afgezien van het feit dat het een grote chaos was (naar ik aanneem hadden de verkeersregelaars niet het plan gemaakt voor parkeren/verkeer) viel het mij niet tegen. Het bekende kledingpakket, waarbij een enkeling zelfs een ME-broek had aangetrokken i.p.v. de bekende broek-met-bies. Ik heb geen koppeltje gezien. Jammer van het roken onder werktijd, maar verder op zich wel okee.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #255 Gepost op: 13 augustus 2009, 11:56:42
Weet iemand meer van dit voertuig af??? Op website van VKRC kwam ik deze tegen.

Het gaat hier om de auto...
De opdruk op de deur is nog net te lezen "Korps Landelijke Groep Verkeersregelaars"




Groetjes, JW

Had de foto's ook al gezien en het verbaasde mij net als jou denk ik.

De naam "Korps Landelijke Groep Verkeersregelaars" staat voor zover ik heb kunnen nagaan NIET geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
Ik heb in het verleden wel eens gehoord dat je als gewone burger want dat zijn verkeersregelaars je bedrijf geen Korps mag noemen en dat dit alleen is voorbehouden aan de Overheid.

Persoonlijk zou ik ook niet overal waar ik foto's maak Incident Management noemen waar ik diensten draai. Maar ieder zijn ding.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #256 Gepost op: 13 augustus 2009, 12:39:24
Moet je als verkeersregelaar niet geregistreerd staan, of aangesloten zijn bij een bedrijf?

Kan me niet voorstellen dat wanneer ze worden opgeroepen voor evenementen of incident management dat dit op "eigen houtje" gebeurd.
Niet alleen ten aanzien van betaling (hetgeen bij inhuren van bedrijven of beroepsmatige krachten toch wettelijk geregeld moet worden ivm de btw etc), maar ook ten aanzien van aansprakelijkheid?

Stel er gebeurd een ongeval, ben je dan hoofdelijk aansprakelijk als je niet onder een firmanaam opereert?


Groeten, Ruud


Bart S

  • Gast
Reactie #257 Gepost op: 14 augustus 2009, 06:29:29
Maar die naam.... en de striping..... doet me weer heel erg aan AVD Verkeer denken.....


JanJ

  • Gast
Reactie #258 Gepost op: 14 augustus 2009, 07:46:49
Als er een keer weer een opvallend voertuig te voorzschijn komt, denkt men weer aan avd...
Zolang er geen uniformiteit is, zullen er verschillende smaken en stijlen op de openbare weg verschijnen, dus stop eens met dat gezeik en laat ons gewoon ons werk doen.
Binnen 4 jaar zijn we de grootste van Nederland, dus wen maar aan ons!

Wat me wel opvalt aan dit forum dat als er iets gebeurd of iemand doet in zijn werk iets, er gelijk formleden zijn die roepen; dat mag niet...is dat gewoon zielig of zijn die jaloers?
Wij werken onder toezicht van de politie, als DIE vinden dat iets niet goed is horen we dat daar wel van.


Bart S

  • Gast
Reactie #259 Gepost op: 14 augustus 2009, 07:56:12
Als er een keer weer een opvallend voertuig te voorzschijn komt, denkt men weer aan avd...
Zolang er geen uniformiteit is, zullen er verschillende smaken en stijlen op de openbare weg verschijnen, dus stop eens met dat gezeik en laat ons gewoon ons werk doen.
Binnen 4 jaar zijn we de grootste van Nederland, dus wen maar aan ons!

Wat me wel opvalt aan dit forum dat als er iets gebeurd of iemand doet in zijn werk iets, er gelijk formleden zijn die roepen; dat mag niet...is dat gewoon zielig of zijn die jaloers?
Wij werken onder toezicht van de politie, als DIE vinden dat iets niet goed is horen we dat daar wel van.


Het enige wat ik zeg is dat de striping en de naam me doen denken aan AVD. Is dat zeiken? Belemmer ik je daardoor in je werk? Roep ik dat het niet mag? Volgens mij niet. Kom op zeg.