Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89475 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #270 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:17:39
Vraag me heel sterk af of iemand voor zoiets (ervan uitgaande dat die medewerker niet al een dik dossier had met problemen) ontslagen kan worden...... althans, of het stand houdt als een rechter zich erover buigt...
greetz,  Enrique


DRK

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 99
Reactie #271 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:24:39
Vraag me heel sterk af of iemand voor zoiets (ervan uitgaande dat die medewerker niet al een dik dossier had met problemen) ontslagen kan worden...... althans, of het stand houdt als een rechter zich erover buigt...

Maar weinig personen voelen zich na een ontslag sterk genoeg om hier een procedure voor te starten, oftie nou terecht of onterecht is ontslagen. Dit vn omdat een rechtsprocedure voor een leek behoorlijk ingewikkeld/prijzig is en de risico's moeilijk inzichtelijk te krijgen zijn.
vrijwilliger instructeur


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #272 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:28:14
Vraag me heel sterk af of iemand voor zoiets (ervan uitgaande dat die medewerker niet al een dik dossier had met problemen) ontslagen kan worden...... althans, of het stand houdt als een rechter zich erover buigt...

Neem aan dat eerst een ontslagvergunning bij het CWI aangevraagd dient te worden door de werkgever. Lijkt me sterk dat deze op basis van dit voorval verleent word?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


JanJ

  • Gast
Reactie #273 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:32:20
http://www.at5.nl/artikelen/22327/verkeersregelaars-willen-stoplichten-op-marnixplein

de Verkeersregelaar is Z, heeft ook bij avd gewerkt....en daar had hij een verleden.
Laat ik het zo zeggen, meneer denkt nog in het leger te zitten en het volk is de vijand.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #274 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:33:18
Citaat
Volgens het verkeersregelaarsbureau waarvoor de man werkte heeft de man met dit interview zijn contract geschonden

Ik zou het niet durven zeggen...ik kopiëer enkel..


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #275 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:35:00
http://www.at5.nl/artikelen/22327/verkeersregelaars-willen-stoplichten-op-marnixplein

de Verkeersregelaar is A.S., heeft ook bij avd gewerkt....en daar had hij een "XXXXXX" verleden.
Laat ik het zo zeggen, meneer denkt nog in het leger te zitten en het volk is de vijand.

Snap jij nou echt niet dat je dat niet kunt maken, de naam van betrokkene neerplempen??

Edit; Op verzoek JanJ quote aangepast.


JanJ

  • Gast
Reactie #276 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:41:34
Volgens mij heeft hij dat zelf al gedaan  ::)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #277 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:43:02
Volgens mij zal hij niet gerept hebben over z'n xxxxxxxxxx verleden en / of ontslag. Maar okee, wat jij wil!  O0

Edit; Op verzoek JanJ reactie aangepast.

Daar heb je gelijk is, dat woord heb ik inmiddels weggehaald.
Als jij dat ook uit de quotte zou willen doen.


JanJ

  • Gast
Reactie #278 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:50:09
Daar heb je gelijk is, dat woord heb ik inmiddels weggehaald.
Als jij dat ook uit de quotte zou willen doen.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #279 Gepost op: 27 augustus 2009, 08:52:59
Deze man is inderdaad al langer Verkeersregelaar maar om hem zo af te schilderen vind ik niet terecht.
Hij mag als verkeersregelaar toch zijn mening geven, hij is ook vermeld als Verkeersregelaar en niet als medewerker van een bepaald bedrijf.
Mijn mening is dat hij geen afbreuk heeft gedaan aan de naam van het bedrijf waar hij nu voor werkt.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat