Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89508 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #280 Gepost op: 27 augustus 2009, 11:52:32
Verkeersregelaar na interview op AT5 ontslagen         (welk bedrijf??  ::) )

Een verkeersregelaar die gisteren op het AT5 nieuws pleitte voor stoplichten op het onoverzichtelijke Marnixplein is per direct ontslagen.
De man gaf aan dat hij vond dat er stoplichten moesten komen om de situatie veiliger te maken. Volgens het verkeersregelaarsbureau waarvoor de man werkte heeft de man met dit interview zijn contract geschonden. Medewerkers mogen namelijk niet met de pers praten.
De gemeente is al een tijdje bezig met het Marnixplein en heeft er intussen zoveel strepen en borden neergezet dat het alleen voor een blinde nog overzichtelijk is. Wordt vervolgt
www.spitsnieuws.nl
Het bedrijf waar deze man werkte is Individu Service & Veiligheid UITZENDBURO uit Amsterdam.
Service & Veiligheid is een onderdeel van Individu Uitzendburo. De Amsterdammers die hier op het forum zitten hadden het waarschijnlijk al gezien aan de kleding.
Ik heb uitzendburo groot geplaatst omdat men dit op de diverse vacaturesite's niet altijd even duidelijk laat blijken in de advertentie's.

Als ik eerlijk ben vind ik dat deze regelaar niets schadelijks gezegd heeft. Hij pleit alleen voor nog meer verkeersveiligheid.
Het enige wat de Gemeente nu doet volgens het filmpje is in de ochtend een paar verkeersregelaars inhuren voor 2 uur en men stopt om 09:00 uur.
En de rest van de dag mag iedereen het maar uitzoeken. Volgens vele buurtbewoners is het er met de laatste aanpassingen niet echt veiliger op geworden.

Telegraaf Citaat ingezonden stuk:
Even voor de duidelijkheid. Deze meneer is ontslagen omdat de Gemeente Amsterdam dit bij zijn werkgever heeft geeist.
Ondanks verzet van zijn werkgever.
Maar de Gemeente Amsterdam heeft gedreigt met het intrekken van opdrachten als deze meneer niet zou worden ontslagen.
De gemeente Amsterdam voert al veel langer een dictatoriaal beleid ten aanzien van openheid.
R. van L. (Ambtenaar bij de Gemeente Amsterdam), Amsterdam | 00:13 | 26.08.09

Einde Citaat.

BRON: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4683287/__Ontslagen_na_interview__.html?p=4,2

Citaat wat onder het bericht hierboven staat:
De werkgever had het lef niet eens om het hem zelf te zeggen door de telefoon , maar zijn hele familie rondgebeld.
Hij wist zelf van niets toen het op AT5 werd medegedeeld.
Er zijn jarenlang meerdere verkeersregelaars op tv geweest met een mening. En nu ineens word de beste meningever ontslagen?
Wat een lulligheid lafheid!!
Jaime Sahiboe, Amstelveen | 23:40 | 25.08.09

Einde citaat. Aan de naam te zien familie van


Mag je iemand die met de pers praat eigenlijk wel ontslaan ondanks dat je er voor getekend heb als het al in je contract zou hebben gestaan ?
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang het duurt voordat hij weer wordt aangenomen daar.
Als het bij dit uitzendburo nog net zo is als ruim 1 jaar geleden dan wordt je net zo snel weer aangenomen als uitzendkracht als dat je ontslagen was.
Deze man is wat betreft het spreken van de Nederlandse taal en verzorgd eruit zien een voorbeeld voor een hoop regelaars die daar 1 jaar geleden werkten
en waarschijnlijk nog steeds werken.
Wat dat aangaat kon er toen al een hoop verbeterd worden.

http://www.at5.nl/artikelen/22327/verkeersregelaars-willen-stoplichten-op-marnixplein

de Verkeersregelaar is Asherwan Sahiboe, heeft ook bij avd gewerkt....en daar had hij een verleden.
Laat ik het zo zeggen, meneer denkt nog in het leger te zitten en het volk is de vijand.
Janj,
Zo erg is dat toch niet dat hij dacht dat hij nog in het leger zat toen hij bij AVD werkte ?
Zolang er bij AVD nog steeds mensen lopen die denken dat ze Agent zijn is er met een legerman niets mis in mijn ogen.
Hoelang en wanneer heeft hij bij AVD gewerkt dan ? En wat is jou ervaring met deze man ?
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #281 Gepost op: 28 augustus 2009, 08:51:33
(...)
Een verkeersregelaar die gisteren op het AT5 nieuws pleitte voor stoplichten op het onoverzichtelijke Marnixplein is per direct ontslagen.
(...)
Tja, als je als verkeersregelaar in het interview pleit voor STOPlichten, dan verdien je het om ontslagen te worden. STOPlichten bestaan immers niet... het zijn verkeerslichten! Of als je als verkeersregelaar enig zelfrespect hebt, noem je de vakterm verkeersregelinstallatie (VRI).  ;D

Disclaimer: U moet dit bericht met een korreltje zout nemen.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #282 Gepost op: 28 augustus 2009, 11:59:53
Ik lees hier dat de beste man voor een uitzendbureau werkt. De beste man is daarom hoogstwaarschijnlijk technisch gezien niet ontslagen (fase systematiek) maar alleen weggestuurd door de opdrachtgever (= gemeente amsterdam). Dit houdt in dat de beste man alleen niet meer bij de gemeente hoeft terug te komen maar via het uitzendbureau gewoon bij andere opdrachten ingezet kan worden. Helemaal gezien het feit dat het uitzendbureau het er ook niet mee eens was dat hij niet meer terug mocht komen.


alfons16

  • Gast
Reactie #283 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:36:44
Wie kan mij iets vertellen over AVD VERKEER TE HAARLEM, doe daar af en toe werkzaamheden maar vinden het rare types allemaal.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #284 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:40:26
Wie kan mij iets vertellen over AVD VERKEER TE HAARLEM, doe daar af en toe werkzaamheden maar vinden het rare types allemaal.

 ::) ??? Je werkt voor dit bedrijf... Had ik niet gedacht gezien je onderstaande eerdere berichten... ::)

Wat wil je precies weten...  ::) ::)

Moet wel lachen, die X is eigenaar van AVD Verkeer maar staat nergens in het bedrijf, wel inderdaad in de stichting en tevens is md directeur af er blijkt nu een andere te zitten. Ik zou daar nooit gaan werken en zeker geen zaken mee doen. beetje onbetrouwbaar allemaal.

Ach het is een pruts bedrijf met nep agenten in dienst, moet erom lachen.
Ik kan alleen zeggen kijk naar het verleden van die X en je weet genoeg.


Het is een pruts bedrijf en kijk eens naar het verleden van die X, dan weet je meteen dat je nooit zaken moet gaan doen met deze man. stelletje nepagenten zijn het.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #285 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:43:16
Hallo allemaal, wie zou mij informatie junnen geven over dit bedrijf AVD VERKEER TE HAARLEM, ik heb namelijk veel geruchten vernomen en af en toe word ik door hun ingezet, maar er zijn volgens mij houden zij zich niet aan de regels.

een keer een opkloter plaatsen is wel genoeg... bericht is verwijderd.

Palmpie
moderator


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #286 Gepost op: 27 oktober 2009, 23:27:03
Wie kan mij iets vertellen over AVD VERKEER TE HAARLEM, doe daar af en toe werkzaamheden maar vinden het rare types allemaal.

Vertel eens wat rare dingen dan, omtrent die toko..?

Rare types zeg je?


JanJ

  • Gast
Reactie #287 Gepost op: 28 oktober 2009, 22:40:11
Er is niets raars aan AVD VERKEER!
Deze gozer is al op verschillende forums aan het spamen.
Elke keer als iemand vraagt of hij meer wilt vertellen is hij weer weg en hoor je er nooit meer wat van.
Zal wel iemand zijn die de kwalieit niet aankon en daardoor ontslagen is.
Martin, ga zo door met AVD!!! want we zijn op de goede weg en sinds de prijsverlaging drukker dan ooit.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #288 Gepost op: 28 oktober 2009, 23:28:58
Er is niets raars aan AVD VERKEER!
Deze gozer is al op verschillende forums aan het spamen.
Elke keer als iemand vraagt of hij meer wilt vertellen is hij weer weg en hoor je er nooit meer wat van.
Zal wel iemand zijn die de kwalieit niet aankon en daardoor ontslagen is.
Martin, ga zo door met AVD!!! want we zijn op de goede weg en sinds de prijsverlaging drukker dan ooit.

Nou, hartstikke mooi dat het zo goed gaat met de zaak!

Maar kwaliteit niet ''aankunnen'' is een nieuw ding voor mij... ::)

Misschien iemand die heeft gesolliciteerd maar nooit is uitgenodigd voor een gesprek, of iemand die na een gesprek is afgewezen? Wie zal het zeggen... O0
Ik denk trouwens dat laatste..


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #289 Gepost op: 29 oktober 2009, 01:06:04
Er is niets raars aan AVD VERKEER!
Deze gozer is al op verschillende forums aan het spamen.
Elke keer als iemand vraagt of hij meer wilt vertellen is hij weer weg en hoor je er nooit meer wat van.
Zal wel iemand zijn die de kwalieit niet aankon en daardoor ontslagen is.
Martin, ga zo door met AVD!!! want we zijn op de goede weg en sinds de prijsverlaging drukker dan ooit.

Het valt wel op dat elke keer als er iets over AVD gezegd wordt dat jij gelijk in de startblokken staat.....je lijkt wel gehersenspoeld door dat bedrijf man.