Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer

Auteur Topic: Feiten en meningen omtrent AVD Verkeer  (gelezen 89504 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #290 Gepost op: 29 oktober 2009, 01:09:07
Ik denk dat hij op zijn piaggio zit  8)


alfons16

  • Gast
Reactie #291 Gepost op: 29 oktober 2009, 13:48:23
Ik heb daar een gesprek gehad en die martin lijkt wel een kind, en volgens mij is ie alleen aangesteld als directeur en heeft ie geen bal verstand van verkeersregelaars. want X is de eigenaar en die zie je nergens staan.


alfons16

  • Gast
Reactie #292 Gepost op: 29 oktober 2009, 13:57:26
Kijk maar naar het verleden van die X, en zeker naar Martin de directeur, jonge jongen die geen verstand heeft. ik heb er inderdaad gewerkt en ben snel weg gegaan. en er volgen er meer. heel raar daar allemaal baas die baas speelt en geen baas is. X heeft nooit bij de politie gezeten wat hij rond verteld en ga zo maar door.


JanJ

  • Gast
Reactie #293 Gepost op: 29 oktober 2009, 14:08:16
Wat is er mis met een piaggio dan?

Verleden van X? Dat blijf je roepen maar veiten zie ik niet.


Lambiek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #294 Gepost op: 13 november 2009, 13:56:57
Blij dat het topic weer open is, enneeee.... vraagt u maar wat u wil weten over dit bedrijf......


Gast

  • Gast
Reactie #295 Gepost op: 13 november 2009, 19:39:36
Blij dat het topic weer open is, enneeee.... vraagt u maar wat u wil weten over dit bedrijf......

Welke antwoorden je dan ook eventueel zou verschaffen vallen alleen op waarde in te schatten als je eerst jezelf blootgeeft en vertelt wie je bent, wat je doet/hebt gedaan en waarom je zo bereid bent om antwoorden te geven op bestaande vragen. Let wel dat er heel strikt op dit topic gelet wordt gezien onacceptabele  acties van, inmiddels gebande, forumleden.
Namens het gehele moderator-team


Lambiek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #296 Gepost op: 15 november 2009, 19:46:59
Beste Caprice,

Mijn naam is Hans en ben werkzaam geweest bij AVD verkeer voor iets meer dan een jaar, heb ook in het management team gezeten.
Alles wat je ziet en hoort van avd qua kantoor en voertuigen heb ik gebouwd en opgezet zoals het nu is.
Ben daar op een vreselijke manier weggegaan en kan je zeggen dat wat er gezegd word door avd voor meer dan driekwart gelogen is.
In tegenstelling tot de vkrc wil ik de slangenkuil wel open houden, zeker om toekomstige mensen die daar willen gaan werken te waarschuwen voor praktijken die niet door de beugel kunnen.

Groeten Lambiek ( Hans ) en dat omdat Hans niet te registreren was )


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #297 Gepost op: 15 november 2009, 20:19:54
Beste Caprice,

Mijn naam is Hans en ben werkzaam geweest bij AVD verkeer voor iets meer dan een jaar, heb ook in het management team gezeten.
Alles wat je ziet en hoort van avd qua kantoor en voertuigen heb ik gebouwd en opgezet zoals het nu is.
Ben daar op een vreselijke manier weggegaan en kan je zeggen dat wat er gezegd word door avd voor meer dan driekwart gelogen is.
In tegenstelling tot de vkrc wil ik de slangenkuil wel open houden, zeker om toekomstige mensen die daar willen gaan werken te waarschuwen voor praktijken die niet door de beugel kunnen.

Groeten Lambiek ( Hans ) en dat omdat Hans niet te registreren was )

Ben jij de Hans op foto's welke staan op de eerste en tweede pagina?

En wat bedoel je met slangen kuil. Kunnen nog niet veel met wat er nou in jou ogen fout aan AVD is. Waar twee mensen ruzie hebben hebben er twee schuld. Dit vind ik te gemakkelijk. Je hebt dus kennelijk een arbeids conflict gehad.

Voor de rest valt het mij op dat de sites van AVD en VRKC heel erg veel op elkaar lijken. Kun je daar mischien een verklaring voor geven?

gr
Mike


Lambiek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #298 Gepost op: 15 november 2009, 20:37:07
Mike,

Ben niet de man op de foto, dat is een collega die daar inmiddels ook niet meer werkt.
Ik heb inderdaad een conflict gehad met de eigenaar van AVD en dat heeft te maken hoe ze daar met personeel omgaan.
Je word gedwongen om onwaarheden naar buiten te brengen, ze dwingen je om lange dagen te maken, aflossing is bijna nooit mogelijk.
En zo zijn er nog veel meer dingen.
Wat betreft de website kan ik niet verklaren, ben niet de eigenaar daarvan en heb ze ook niet gemaakt.

Gr Hans


Gast

  • Gast
Reactie #299 Gepost op: 15 november 2009, 20:55:08
Ik heb zojuist 45 minuten gesproken met VKRC, mij is een heleboel duidelijk geworden, Lambiek, ook van harte welkom hier op het forum!