GRIP 2 Zeer grote brand (pindafabriek) Nijverheidsweg - Sint Maartensdijk 13-06-2009

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand (pindafabriek) Nijverheidsweg - Sint Maartensdijk 13-06-2009  (gelezen 40453 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
p2kflex
21:19:18 13-06-09GROUP-1prio 1 - contact regio Zeeland
1300001BRW Zeeland (Monitorcode)
1320400MKA Zeeland (Onbekende code)


iemand enig idee welke code dit is?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Moet je zo'n brand wel proberen uit te maken of gewoon afwachten tot de brandstof opraakt en dan een ultieme poging doen?


JvG

  • Vrijwillige brw terneuzen / bevelvoerder
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
  • Quod me Nutrit, me Destruit
Moet je zo'n brand wel proberen uit te maken of gewoon afwachten tot de brandstof opraakt en dan een ultieme poging doen?
Naar mijn mening ligt het eraan. Je kan berekenen hoeveel schuim je nodig hebt. heb je die hoeveelheid inzetbaar, dan kun je eraan beginnen. Heb je die hoeveelheid niet, dan kun je er ook niet aan beginnen en blijft het uitbreiding voorkomen.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Naar mijn mening ligt het eraan. Je kan berekenen hoeveel schuim je nodig hebt. heb je die hoeveelheid inzetbaar, dan kun je eraan beginnen. Heb je die hoeveelheid niet, dan kun je er ook niet aan beginnen en blijft het uitbreiding voorkomen.

Als het hele bedrijf al in de hens staat... waarom doe je het dan nog? Volgens mij alleen om extra (milieu) schade te voorkomen of vanwege rook overlast. Ook bluswater kan zorgen voor milieuschade...  ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Via google earth uitgerekend is het bedrijf (aan één gesloten loodsen) ongeveer 5000 m2 groot


JvG

  • Vrijwillige brw terneuzen / bevelvoerder
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
  • Quod me Nutrit, me Destruit
Via google earth uitgerekend is het bedrijf (aan één gesloten loodsen) ongeveer 5000 m2 groot
Da's groot.....  :o


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
[img width=700]http://media.nu.nl/m/m1dz6gdat08g.jpg


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993