0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Ik weet niet van wanneer die foto is, maar ik ben afgelopen weekend een gelijk voertuig tegen gekomen, met volgens mij een Hella zwaailamp er op in Leimuiden (N207)
Dat is waarschijnlijker vroemvroem geweest in de MET-019 op weg naar, of komende vanaf onze uitrukpost of Sanquin. De 025 zal voornamelijk in regio Enschede te bewonderen zijn.
De chauffeur maakt het naar omstedigheden goed. Hij is wel behoorlijk geschokken.De auto heeft behoorlijke schade. Doordat de chauffeur op tijd is gestopt is het gelukkig bij deze schade gebleven. Als hij iets later had gestopt had het er heel anders uitgezien. Er is een onderzoek gestart naar de toedracht van het ongeluk.@jerommeke : Het is inderdaad een auto van WK Transplant , om precies te zijn de wat 'oudere" Mercedes. Hij zou toch vervangen worden , dus zal nu wel wat sneller gaan
Dienst: Medisch Spoed TransportRoepnummer: MET 025Kenteken: 28-BN-LGSoort voertuig: OrgaantransportvoertuigMerk & type: Renault Megane EstateBijzonderheden: Geen (zichtbare) signalering.
Dienst: SanquinStandplaats: GroningenSoort voertuig: PiketvoertuigWagenparknummer: 117Merk & type: Citroën BerlingoKenteken: 51-VLJ-5Byzonderheden: