Klopt.
Er zijn op 1 dag 2 auto's kapot gegaan, waarvan 1 uitgebrand op de A2.
Er moest met spoed 2 auto's voor terug, en deze was snel te leveren.
Volgens de info op de site van witte kruis zijn beiden voertuigen op vrijdag de 13e stilgevallen...
http://www.wktransplant.nl/html_nieuws/eerstevervangendeauto.html''Vervanging wagenpark / Juni 2014 Nadat op vrijdag 13 (!!) juni 2014 tegelijkertijd twee voertuigen definitief operationeel uitgeschakeld werden, is met spoed actie ondernomen om de bedrijfs continuiteit te waarborgen.''
Ik snap alleen de keuze voor de Mercedes E 350 AMG, 3-TSJ-13, niet helemaal, het gaat hier om een 3 liter 6 cilinder benzine.
Er worden flink wat kilometers met deze voertuigen gereden, dus een diesel zou logischer zijn. Mooi dat de dealer snel een voertuig beschikbaar heeft, maar je gaat mij niet vertellen dat er in heel Nederland nergens een Mercedes E station diesel te vinden is.
Maargoed mogelijk word hij nog voorzien van een LPI installatie, ik weet alleen niet of dat tegenwoordig bedrijfstechnisch voordeliger is.
Via de witte kruis link hierboven zie je dat de nieuwe Mercedes E Classe 63-LPV-1 een E220CDI is, en de Mercedes E Classe 40-PXP-9 is een E250CGI (1.8 benzine)
Laatste is ook een apparte keuze, maargoed de voertuigen waren snel nodig.