Wisselende traumahelikopters

Auteur Topic: Wisselende traumahelikopters  (gelezen 10484 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #10 Gepost op: 27 juli 2009, 14:22:57
De heli's zullen een evenredig aantal vlieguren moeten maken willen ze de juiste afschrijvingstermijnen kunnen hanteren.

Er staat niets op de website:
http://www.medicalairassistance.nl

Wanneer is de volgende aanbesteding eigenlijk? Krijgen we misschien wel blauwe traumaheli's....

Voor de traumaheli's hoeft geen aanbesteding te worden gehouden, want deze zijn eigendom van een particulier bedrijf.
Men kan dus gewoon kopen wat men wil.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Jasper112

  • Jasper Warmerdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK
Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2010, 21:46:02
Nijmegen vliegt al een tijdje met de LL 5 (Reserve-heli) O0

De officiele lifeliner 3: PH-ELP is kapot, en kom zo als ik gehoord heb niet meer terug.
De lifeliner 5, PH-MAA, vliegt nu als de lifeliner 3.
WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK


Gast

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2010, 21:59:40
@Jasper112; je beseft dat je reageert op een bericht van juni vorig jaar he?


En volgens dit topic KLIK HIER

en deze foto daarop (van Sander Nieste)



 was de PH-ELP (kijk maar goed naar de registratie) op 15 juni nog gewoon operationeel. Kun je aangeven waar jij de info vandaan hebt dat de PH-ELP stuk is en niet meer terug zou komen?


superfly

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #13 Gepost op: 28 juli 2010, 12:47:50
De officiele lifeliner 3: PH-ELP is kapot, en kom zo als ik gehoord heb niet meer terug.
De lifeliner 5, PH-MAA, vliegt nu als de lifeliner 3.

wanneer moet de wo dan gebeurd zijn, niks in de verschillende forums gelezen of gehoord over crash of misshap van deze kist.
Ook site van MAA geeft de PH-ELP nog steeds aan als een van hun kisten.


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #14 Gepost op: 28 juli 2010, 12:55:18
De officiele lifeliner 3: PH-ELP is kapot, en kom zo als ik gehoord heb niet meer terug.
De lifeliner 5, PH-MAA, vliegt nu als de lifeliner 3.

En hoe kom je aan die informatie? Betrouwbare bron?
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #15 Gepost op: 28 juli 2010, 13:01:49
Er gaan de laatste tijd wel meer "traumahelispookverhalen". Eerst een snellere Lifeliner2 en nu weer een definitief kapotte Lifeliner3. Ik geloof er allemaal niets van tot ik het zelf waargenomen heb..


Jasper112

  • Jasper Warmerdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK
Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2010, 20:40:34
En hoe kom je aan die informatie? Betrouwbare bron?

Of die betrouwbaar is weet ik niet, maar ik het ook weer via via gehoord dat de 3 kapot is. Ik weet wel dat die een tijd weg is geweest. De lifeliner 4 en de 2 zijn ook een tijd weg geweest, misschien om nachtklaar gemaakt te worden? De piloten van de 2 gaan eind van het jaar oefenen op het nachtvliegen. Gehoord van de piloot zelf O0
WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #17 Gepost op: 28 juli 2010, 20:42:44
Of die betrouwbaar is weet ik niet, maar ik het ook weer via via gehoord dat de 3 kapot is. Ik weet wel dat die een tijd weg is geweest. De lifeliner 4 en de 2 zijn ook een tijd weg geweest, misschien om nachtklaar gemaakt te worden? De piloten van de 2 gaan eind van het jaar oefenen op het nachtvliegen. Gehoord van de piloot zelf O0
En dát is het hem meestal, via via ::)
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Jasper112

  • Jasper Warmerdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
  • WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK
Reactie #18 Gepost op: 28 juli 2010, 20:58:18
En dát is het hem meestal, via via ::)

Inderdaad ja :-\
WWW.YOUTUBE.COM/JUMPNIK


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2010, 00:23:29
Of die betrouwbaar is weet ik niet, maar ik het ook weer via via gehoord dat de 3 kapot is. Ik weet wel dat die een tijd weg is geweest. De lifeliner 4 en de 2 zijn ook een tijd weg geweest, misschien om nachtklaar gemaakt te worden? De piloten van de 2 gaan eind van het jaar oefenen op het nachtvliegen. Gehoord van de piloot zelf O0

De Lifeliner 2 is vanaf 1 februari 2011 ook 's nachts inzetbaar, dus die oefening zal inderdaad deze periode gaan plaatsvinden.

Maar wederom dezelfde vraag, hoe kom je aan de informatie over de Lifeliner 2 en 4? Via-via klinkt bij niet heel betrouwbaar.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.