gebruik blauw-blauw

Auteur Topic: gebruik blauw-blauw  (gelezen 12971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #30 Gepost op: 17 juni 2009, 23:31:59
ambseed+leugen=feit  

Er zijn agenten die de macht die ze hebben niet waardig zijn. Er zijn ook agenten die er heel goed mee om kunnen gaan.
Vind zelf maar uit in welk rijtje jij thuis hoort

Ik weet prima in welke rijtje ik thuishoor Tosa...

Ik vind het een beetje jammer dat je die kreet naar boven haalt... ervaring mee ?

Overigens... ik heb er express smiley's aan toegevoegd... maar kennelijk heb je die niet gezien... maar goed... nevermind ik begrijp dat jij alles letterlijk neemt ?
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #31 Gepost op: 17 juni 2009, 23:34:36
Jij bent zeker ook Nederlander want je zit ook flink te zeuren!
Ik zeur niet, ik probeer mijn mede-forumgebruikers ergens op te wijzen. Namelijk dat burgers (die zeuren) vaak in dergelijke situaties niet verder kijken dan hun neus lang is.
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #32 Gepost op: 17 juni 2009, 23:37:50
een hele goede vraag tosa.... leg m is bij de tweede kamer... of bij BIZA.... daar wordt 100 miljoen bij de politie bezuinigd... dan weet je meteen waarom er zo karig wordt uitgerust... ;D
Ik hoop het resulteerd in het einde van het burgertje pesten dmv zinloze snelheidscontole's op plekken waar het niet nodig is. Bv de A6 Almere-Lelystad daar is het wel heel gemakkelijk zakken vullen................................ :'(

(nee, ik ben daar niet de klos geweest,  stinger dsi werkt prima tegen dat soort struikrovers gedrag)
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #33 Gepost op: 17 juni 2009, 23:42:10
Ik hoop het resulteerd in het einde van het burgertje pesten dmv zinloze snelheidscontole's op plekken waar het niet nodig is. Bv de A6 Almere-Lelystad daar is het wel heel gemakkelijk zakken vullen................................ :'(

(nee, ik ben daar niet de klos geweest,  stinger dsi werkt prima tegen dat soort struikrovers gedrag)

had ik net over heen gelezen... ik dacht dat jij toch wel het verschil wist tussen een VHT en noodhulp... aan de andere kant... als iedereen zich keurig aan de regels hield... was dat VHT ook geen zakken aan het vullen... gevalletje kip en het ei...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #34 Gepost op: 17 juni 2009, 23:44:09
Ik weet prima in welke rijtje ik thuishoor Tosa...

Ik vind het een beetje jammer dat je die kreet naar boven haalt... ervaring mee ?  


Jazeker,  ik heb daar ervaring mee.
Ik wordt ook een beetje moe van dat zielige gedoe van de politie. De burger moet overal maar respect voor hebben. Maar respect is de politie in mijn ogen al een tijdje terug kwijt geraakt, ongeveer bij het invoeren van het zerro tollerance beleid. Maar ja we leven nu eenmaal in een afreken cultuur dus het zal er allemaal wel bij horen
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #35 Gepost op: 17 juni 2009, 23:47:43
Jazeker,  ik heb daar ervaring mee.
Ik wordt ook een beetje moe van dat zielige gedoe van de politie. De burger moet overal maar respect voor hebben. Maar respect is de politie in mijn ogen al een tijdje terug kwijt geraakt, ongeveer bij het invoeren van het zerro tollerance beleid. Maar ja we leven nu eenmaal in een afreken cultuur dus het zal er allemaal wel bij horen

En ik wordt een beetje zat van dat zielige gedoe van diezelfde burger die vindt dat alles maar moet kunnen en dat iedereen maar moet kunnen zeiken over de politie... ook als je er geen verstand van hebt...  Als je het over deze discussie hebt en je haalt er vervolgens struikrovergedoe, zakkenvullen en LAF bij... dan snap het kennelijk echt niet !

Respect hoef ik niet te krijgen... die verdien ik wel van mensen waar ik respect van wil en waar ik waarde aan hecht... voor de rest doe ik mijn werk naar eer en geweten... en dat is voor mijn werkgever kennelijk naar volle tevredenheid... en ja dat houdt dus in dat burgers kennelijk mijn werkwijze ook waarderen...

Maar goed.. we wijken af...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #36 Gepost op: 17 juni 2009, 23:48:16
Ik hoop altijd als er weer zo'n discussie oplaait dat het een discussie kan blijven waar men netjes met elkaar omgaat.... wederom is dat niet het geval, je zou toch van hulpverleners mogen verwachten dat ze in ieder geval respect voor de politie zouden hebben, ondanks (bijvoorbeeld) de opdrachten die men soms tegen hun eigen zin uitvoert......

Daarnaast verwachten wij als beheer/moderator team dat men zich in een discussie ook gedraagt, ik ga nog even overleggen over wat we met de bijdragen doen die niet aan de forum-fatsoensregels voldoen. Mocht je bericht verdwenen zijn kun je dit bericht als uitleg beschouwen.
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #37 Gepost op: 17 juni 2009, 23:49:11
had ik net over heen gelezen... ik dacht dat jij toch wel het verschil wist tussen een VHT en noodhulp... aan de andere kant... als iedereen zich keurig aan de regels hield... was dat VHT ook geen zakken aan het vullen... gevalletje kip en het ei...

Politie is Politie en of er nou verkeers handhavings team op de deur staat of surveillance .
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #38 Gepost op: 17 juni 2009, 23:52:22
Politie is Politie en of er nou verkeers handhavings team op de deur staat of surveillance .


Je bedoelt, het komt allemaal uit de schatkist van het rijk. (1 pot geld, wat verdeeld wordt onder vht/noodhulp/etc.)
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #39 Gepost op: 17 juni 2009, 23:53:34
Zielige gedoe van de politie?

Politiemedewerkers zijn over het algemeen mensen die daadwerkelijk verbetering willen brengen door het uitvoeren van hun werk. Daarvoor worden lange dagen gemaakt en situaties getrotseerd waar mening burger geen raad mee weet en zelfs voor weg rent. En zoals een ieder onderussen wel weet zien zij dat niet terug op het salarisstrookje. En toch blijft die toewijding. Dat is waar de politie respect voor vraagt.

Voor de zogenaamde afrekencultuur en het beleid moet je echter bij de politiek en de leiding zijn, diegene die dat soort dingetjes aan de politie oplegt.
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &