Ongelovelijk... lees je hetgeen ik getypt heb echt niet, of haal je de dingen eruit waar jij je aan stoort ?
Vervanging binnen de politie ? Man er is amper personeel om de diensten rond te krijgen !
Reguliere patrouillewerk, geen verkeers/gedrags regels overtreden... PRIMA lijkt mij echt goed, zodra de burger zich ook aan alle regeltjes houdt zodat de politie niet hoeft te handhaven dan doen we dat... Ik heb net een heel epistel eruit gegooid dat voor de handhaving alleen al binnen en buiten de bebouwde kom de snelheidsregels worden overtreden... daar begint het al mee... als ik iemand door rood zie rijden... dan ontkom ik er in de stad bijna niet aan om ook door rood te rijden om de overtreder te doen staande houden... want als ie alleen een bonnetje met de post thuis krijgt volgt er een bezwaarschrift voor het niet staande houden....
Ik wil best een hoop uitleggen maar als je dan weigert om vervolgens te lezen en met dat soort onnozele opmerkingen komt die schieten bij mij dan even verkeerd hoor !!
Grizz, ik heb heel je tekst echt goed gelezen, en snap het ook erg goed...
Maar dat er amper personeel is om de diensten rond te krijgen, waar ligt dat aan?
Niet aan de goed-willende hulpverlener, maar, volgens mij, aan de overheid.
Dus als er dan te weinig of niet genoeg personeel is om de noodhulp continue te laten draaien, zorg er dan voor dat de zaken die "scoren" bij de gezaghebbers in dit land, wat minder worden opgepakt, en de "echt" belangrijke zaken wel worden gecontinueerd...
Inzet op leefbaar/waakzaam/hulp aan burger en geen, of minder inzet op de gebieden "scoren", "aantallen", "targets" en "doelen"...
Reguliere patrouillewerk, geen verkeers/gedrags regels overtreden... PRIMA lijkt mij echt goed, zodra de burger zich ook aan alle regeltjes houdt zodat de politie niet hoeft te handhaven dan doen we dat...
Denk niet dat dat gaat gebeuren, dus helaas...
Maar de motivatie om te letten op eigen gedragingen is er dus ook niet, vrees ik...
Ik wil best een hoop uitleggen maar als je dan weigert om vervolgens te lezen en met dat soort onnozele opmerkingen komt die schieten bij mij dan even verkeerd hoor !!
Ik heb, zoals ik hier boven al schreef, je bericht goed gelezen, en snap het allemaal, maar ik hoop dat je mijn opmerkingen wat serieuzer neemt dan weg te doen als onnozel.... Daar wordt ik een beetje
van......!