Wat ik gehoord heb is, dat ze twee maanden geleden een vergadering hebben gehad in Utrecht omtrent het taxi cao. Daarin vertelde een lid die op een rolstoelbus rijd dat hij vond dat hij meer recht had op centen dan de hap chauffeurs. Hij had vond ie verantwoordelijker werk en de hap chauffeurs lagen toch een halve nacht te pitten en hoefde daarvoor geen loon te ontvangen. Als ik het uit het nieuwe cao begrijp kan je dus beter op een schoolbusje rijden dan hap chauffeur zijn. Het word maar eens tijd dat ze de huisartsenposten gelijk gaan trekken, met andere woorden, de chauffeurs zelf in dienst nemen. De taxibedrijven verdienen goed aan de posten maar willen de chauffeurs daar niet naar betalen. De chauffeurs van de hap worden doodgegooit met opleidingen en krijgen steeds meer verantwoording maar betalen ho maar. Als er niet genoeg loon word betaald, word het maar eens tijd dat de chauffeur zich alleen maar bemoeit met het vervoeren van de huisarts van a naar b en verder niets meer doet lijkt mij...