DEEL 2
Feit is alsmede dat men op het taxi rijden neerbuigend kijkt, maar tegenwoordig wordt het als een vak/beroep gezien, het is wat er al is geschreven over rolstoelvervoer, vip, ziekenvervoer(hoe gaat U om met anderhalf uur heen en terug) praten over kanker, prognoses, kinderen etc etc, moeder die de zoon overleeft, onze zoon van 22 heeft zojuist gehoord, opgegeven en nog maar kort te leven......... i sommige hap chaufs denken blijkbaar dat hun de enigste zijn die ellende zien, nou ik kan zo naar de uitgeverij gaan voor een boek. Het is misschien kort door de bocht maar wel kenmerkend voor de mens op zich..
Ook wat een ander heeft geschreven provisie, overval , je weet waar je aan begint, wat je verdient, ik ben er mee eens, Ik ben zelf 2 x mishandeld, 1 x beroofd, 1 beroving heterdaad door klant, bedreiging ernstig 1 x, klanten wagen uitgegooid, regelmatig., niet willen betalen, 1x (gelukkig maar)plezier heel veel, niet te tellen, en kijk; daar doe je het voor. Voor je plezier, en de hap chaufs doen het (als het goed is) uit naastenliefde, de zieke medemens, de ervaring en het leerzame en daar moet je je voldoening uit halen en niet in een hoger loon omdat je hap chauf bent, zelf heb ik de haparts van de wagen zelf geholpen, terwijl de hap-chauff niet wist wat ie moest doen, later kreeg ik wel een schriftelijk compliment over mijn handelen en het helpen van de arts. Als ik alles wat we erbij doen, naast het rijden dan kan ik moord en brand gaan roepen voor een hoger salaris, trouwens weet U, toch wel dat je blij moet zijn met een baan er zijn zat mensen, die geen baan hebben, dus hou op met het gillen dat je minder hebt en minder verdient, beter dat als je baan. pim