Is dat ook de reden om de "roepnaam" te wijzigen. De capcode is verder hetzelfde. Of is dit centralist afhankelijk? Al worden P2000 meldingen automatisch genereerd en niet met de hand ingetypt. Of wel?
Juist, dat gaat automatisch. Er zijn veel factoren waar dit aan kan liggen en -persoonlijk- lijkt mij dit niet bepaald interessant, maar ik zou het eens na kunnen vragen. Ik weet dat GMS bij de brandweer werkt met zogenaamde "gedurende werktijd" en "buiten werktijd" om binnen deze gezette tijden tot een verschillend inzetvoorstel te kunnen komen (overdags bijvoorbeeld een extra blusgroep, of korpsalarm). Ik weet niet in hoeverre dit bij de CPA's ook is toe te passen, de CPA werkt niet met inzetvoorstellen, maar misschien kan een eenheid tussen gezette tijden automatisch in- of buiten dienst worden gezet. Of gewoon handmatig, de dienstdoende centralist weet immers dat de heli bemanning over stapt in het busje of andersom en kan op dat moment de inzetbaarheid van LFL02 en MMT02 omdraaien. Nogmaals, ik zal het eens navragen...
Groeten, Peter.