Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur

Auteur Topic: Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur  (gelezen 37636 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #120 Gepost op: 24 september 2011, 17:43:31
Dat er een nwe serie komt kan ik wel bevestigen. Vannacht was ik bij een autobrand in Amsterdam-Osdorp en wie stond daar met een camera aan zijn helm. Ja hoor, onze John Jones. Hij draaide dienst bij Kazerne Osdorp.


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #121 Gepost op: 7 oktober 2011, 17:45:57
Hier mevrouw de updater ;D. Volgens mij ben ik op deze forum de grootste fan van dit programma  098uo

Op 3 oktober is er weer wat geschreven op Facebook. En gelijk een voorproefje wat er komende seizoen onder andere erin komt.

"Rookmelders, vluchtweg lampjes, zin of onzin? En welk merk werkt en welk merk niet? Kijk binnenkort naar Dichtbij het Vuur."

Mijn oordeel,wat boeit mij rookmelders enigszins in zo'n programma  :-\ Maarja misschien is het toch handig voor andere mensen .....
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #122 Gepost op: 7 oktober 2011, 17:47:09
Enne, rockwool rockwool en rockwool?  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #123 Gepost op: 7 oktober 2011, 17:51:02
Zou best weer kunnen,het is nog steeds een sponsor  :D
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #124 Gepost op: 7 oktober 2011, 18:07:13
"Rookmelders, vluchtweg lampjes, zin of onzin? En welk merk werkt en welk merk niet? Kijk binnenkort naar Dichtbij het Vuur."
Mijn oordeel,wat boeit mij rookmelders enigszins in zo'n programma  :-\ Maarja misschien is het toch handig voor andere mensen .....

Nou ben ik geen brandexpert ( je kan ook niet alles weten ) maar wat ik weet zijn rookmelders wel degelijk belangrijk.
De bedoeling van een rookmelder is dat het in een vroeg stadium bij goed functioneren een beginnende brand ontdekt waardoor
je 112 kan bellen en de kans hebt om het zelf te blussen dan wel nog genoeg tijd over hebt om een veilig heenkomen te vinden
zodat je het overleeft.

Vluchtlampjes officieel Vluchtpictogram kom je hoofdzakelijk tegen in bedrijfspanden / theaters / winkelcentra / ziekenhuizen en dergelijke.
De vluchtlampjes zijn bedoeld om vanwege de meestal grote omvang van een pand je een veilige vluchtweg te bieden om
zodoende de kans op slachtoffers te voorkomen.
Helaas heb ik in de beveiliging te vaak meegemaakt dat het lampje van een vluchtpictogram defect was en dat vervanging nog
wel eens lang op zich liet wachten en dan hoopte je maar dat er geen incident gebeurde.

Voorbeeld Vluchtpictogram:



BRON: http://www.bvwsecurity.nl/noodverlichting.htm
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #125 Gepost op: 7 oktober 2011, 18:21:30
Owja das waar,ik ben niet blond maar soms reageer ik blond  ;D

Wij hebben een rookmelder gehad van de woningstichting maar die bleek defect te wezen dus nu weer een ander.

Als test had mijn vader een kaars meegenomen en uitgeblazen onder de rookmelder en van die rook ging die niet af  ::) Die kaars gebruiken we al weinig omdat bij het uitblazen zoveel rook vrij kom dat het op je luchtwegen slaat  ;D
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #126 Gepost op: 22 november 2011, 12:23:02
En toen was het zo lang stil dat ik maar op Facebook ben gaan schrijven om een rede en vandaag kreeg ik mijn antwoord !

Dit kreeg ik op Facebook :
"We werken er nog aan. De verwachting is aanstaand voorjaar nieuwe serie."

Dus we moeten geduldig blijven !! haha Al is het voor mij moeilijk haha  ;D :D
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #127 Gepost op: 22 mei 2012, 15:04:54
Dichtbij het Vuur ‏@DichtbijhetVuur

De opnamen zijn weer begonnen.

22 mei 12 om 14:59 via Facebook


nikitacavia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Reactie #128 Gepost op: 22 augustus 2012, 10:50:35
Nou ik heb me iets verontrustend gevonden  :-\ Is van 3 augustus dit jaar  :(

Citaat
John Jones, vroeger acteur en tegenwoordig brandweerman, hoopt zijn twee professies met elkaar te combineren. Hij wil een komedieserie over de brandweer. Dat laat hij weten aan weekblad Weekend. Jones ziet het helemaal zitten. “Er is één ding dat ik echt nog wil doen en dat is een brandweercomedy maken. Maar het is nu moeilijk een comedyserie op tv te krijgen, daar is het de tijd niet voor. En castings loop ik niet af“, zegt de acteur, bekend van SamSam.
 
Hij benadrukt niet wanhopig op een tv-comeback te azen. “Het is niet zo dat ik zielig ben dat ik geen werk heb en dat ik daarom maar bij de brandweer werk. Het is een bewuste keuze. Ik ben niet de arme John Jones, ik ben zelfs liever brandweerman dan acteur.”
 
Vorig jaar was Jones nog te zien op RTL 7 met de realityserie Dichtbij Het Vuur, waarin hij aan het werk te zien was als brandweerman. Hij hoopte op een tweede serie, maar daar wilde RTL niet aan.

Bron : http://www.mediacourant.nl/?p=133069
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Reactie #129 Gepost op: 22 augustus 2012, 12:09:54
Vreemd, ik zag laatst nog een Tweet van Kazerne Baan (Rotterdam) die Tweetten dat men met de helmcamera nieuwe beelden hadden gemaakt voor deze serie.