Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur

Auteur Topic: Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur  (gelezen 37969 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #20 Gepost op: 20 februari 2011, 20:43:06
Belooft wat, zo'n promo O0

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #21 Gepost op: 20 februari 2011, 20:46:05
Ziet er heel goed uit, nu hopen dat ik handleiding van me tv, voor die tijd binnen heb om me televisie te instaleren (lees: zenders zoeken) Anders wordt het kijken erg moeilijk  e050
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

DaMook

• Senior gebruiker
  • BHV'er
Reactie #22 Gepost op: 20 februari 2011, 21:07:43
Promo ziet er al erg goed uit, ik ga zeker kijken.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #23 Gepost op: 21 februari 2011, 00:54:16
Ziet er zeker goed uit. Zeker volgen deze serie.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

bartbev

• Forum gebruiker
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #24 Gepost op: 21 februari 2011, 01:03:48
Persoonlijk vind ik die zin geweldig :

t'is gewoon een familie van 27000 man  O0

nikitacavia

• Forum gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 21 februari 2011, 10:51:39
Ik ga het gezellig maar eens opnemen  :D  0098 Leuk voor in mijn collectie haha  098uo
Brandweer liefhebber,wou er altijd bij,maar helaas door mijn handicap is het onmogelijk.

bartbev

• Forum gebruiker
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #26 Gepost op: 22 februari 2011, 15:32:46
Dicht bij Vuur
In samenwerking met RTL 7 is Qua Media & Entertainment, een TV productie bedrijf uit Hilversum per 1 december gestart met de productie van de reality serie ‘Dichtbij het Vuur'. Dit televisieprogramma gaat over het leven en het werk van de brandweer. Om hier een goed beeld van te krijgen, bezoekt de presentator van dit programma, John Jones verschillende kazernes in Nederland.

De Nederlandse acteur, John Jones die o.a. bekend is van de televisie serie Sam Sam (1994- 2003), heeft speciaal voor dit programma zijn brandweerpapieren gehaald en is inmiddels brandwacht eerste klas. Elke week zal John Jones mee draaien en collega worden van de brandweerlieden van de desbetreffende kazerne.

Om de kijkers meer te betrekken bij het leven en werk van de brandweer, draagt John Jones een helmcamera waardoor hij de calamiteiten in beeld kan brengen.

De productie is begonnen in 2010 met het testen van de nodige camera's die onder de zware omstandigheden waarin de brandweerman zijn werk doet, moet blijven werken.

Verschillende korpsen hebben inmiddels John een aantal 24 uurs diensten op bezoek gehad en dit heeft spectaculair en bijzonder materiaal opgeleverd. Ook andere brandweermensen zijn inmiddels met een helmcamera van de productiemaatschappij op stap en hierdoor ontstaat een breed beeld van de werkzaamheden waar de brandweer dagelijks mee geconfronteerd wordt.
 In de serie zal goed te zien zijn wat het publiek eigenlijk nooit te zien krijgt. Immers bij een binnenbrand is vaak niets te zien terwijl in de brandende woning de hitte en het gevaar nog steeds aanwezig zijn. Ook is het de bedoeling dat van de serie een preventieve werking uit gaat.

‘Dichtbij het Vuur' is vanaf 6 maart, iedere zondag om 20.00 te zien op RTL 7.

http://www.brandweer.nl/amsterdam-amstelland/actueel/dicht-vuur/

krijgen we deze beelden ook te zien  :)?

Arie

• Senior gebruiker
    • Regio15
Reactie #27 Gepost op: 22 februari 2011, 17:02:35
En vandaag werd John Jones gespot, terwijl ie met zijn helmcamera op pad was met een tankautospuit van kazerne Loosduinen in Den Haag:

Bron: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/3-waterongevallen/6839-kluisduiken-aan-de-pachtersdreef
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #28 Gepost op: 24 februari 2011, 12:15:45
TV-serie ‘Dichtbij het Vuur’ nu echt van start

http://www.nvbr.nl/algemene_onderdelen/rss/rss/@20218/tv-serie-dichtbij/

Afgelopen week werd tijdens een persconferentie de formele aftrap gegeven van de televisieserie 'Dichtbij het Vuur. De serie is vanaf zondagavond 6 maart te zien bij RTL 7 (aanvang 20.00 uur), met mogelijk een herhaling op maandagavond. Zoals de titel doet vermoeden, wordt de kijker tot dicht bij het vuur meegenomen. Wekelijks gebeurt dit bij een andere brandweerkazerne. John Jones wordt voor deze realityserie in een aantal kazernes in Nederland geplaatst en is een week lang onderdeel van het team. Tijdens zijn werk bij de verschillende brandweercorpsen filmt hij alles wat hij meemaakt. Hij portretteert de brandweermannen, maar zal ook zelf in actie komen als brandweerman. Zo draagt Jones een helmcamera, waardoor de kijker als het ware door de ogen van de brandweerman meekijkt. De serie laat zien dat het werk van de brandweerman meer behelst dan alleen maar branden blussen; de brandweer geeft advies over brandveiligheid en preventie, maar rukt ook uit als bijvoorbeeld een auto te water raakt of als reanimatie gewenst is.

Peter Lubbers (programmadirecteur RTL7), Anton van de Koppel (producent), John Jones (presentator) en NVBR-voorzitter Caroline van de Wiel hielden een korte presentatie. Van de Wiel sprak haar vertrouwen uit in de serie, die dankzij de medewerking van de regio's tot stand is gekomen. ‘Het geeft een goed beeld van de brandweer aan de samenleving. Hopelijk kan het ook bijdragen aan het verminderen van de agressie tegen brandweermensen. Bovendien kunnen wij de samenleving duidelijk maken dat de brandweer verschrikkelijk zijn best doet om iedereen te helpen, maar dat de brandweer dat niet alleen kan: Er is dus ook hulp van diezelfde samenleving nodig.'
Samen sterk in de hulpverlening!

Shivesh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #29 Gepost op: 2 maart 2011, 16:48:19
Er komt een nieuwe serie voor brandweer-liefhebbers! Of brandliefhebbers :P, Dichtbij het vuur! Op RTL 7, het zou volgens mij op 6 maart 20:00u geven. Heb ik gelijk? Maar! veel kijkplezier..

Mvg,
Shivesh