Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur

Auteur Topic: Reality serie 'Dichtbij het vuur' RTL7 zondag 20:00 uur  (gelezen 37639 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Reactie #60 Gepost op: 7 maart 2011, 13:25:50
Da's nou het verschil tussen publieke omroep (oei, fout... linkse hobby - bezuinigen!) en commerciëel (niet gaan voor kwaliteit, maar voor kijkcijfers en verkopen van advertentieruimte!).

En dat klopt natuurlijk.

Aan de andere kant: dit project heeft ook wel een hoop geld gekost. Je kan er wat van vinden dat ze mijnheer rokwol promoten, maar even anders gezegd: zonder een dikke sponsor was dit niet betaalbaar geweest. Om John Jones een opleiding te geven (tijd, en dus salaris) en hem dan te laten rouleren over een hoop korpsen (salaris, camera ploeg, apparatuur) kost gewoon geld.

Elk nadeel heb zijn voordeel zei een bekende voetbal trainer eens  ;D

Peen
Redacteur van


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #61 Gepost op: 7 maart 2011, 14:26:08
Ik heb ook gekeken en vond het niet verkeerd, je zal nu een beter beeld krijgen van wat de brandweer allemaal doet.
Het grote nadeel persoonlijk vind ik dat het inclusief reclame te kort duurt om echt het complete beeld te krijgen maar dat zal inderdaad met de kosten te maken hebben.
En dat is jammer.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #62 Gepost op: 7 maart 2011, 16:01:38
Blijkbaar heb ik er een beroemde collega bij  8)

Brandweerman John Jones vindt voldoening

Gepubliceerd op 04 maart 11, 11:17 Laatst bijgewerkt op 04 maart 11, 11:21
AMSTERDAM - John Jones heeft door zijn baan bij de vrijwillige brandweer weer voldoening gevonden. 'Je doet iets nuttigs. Meestal kun je ook écht iets doen, al is het alleen maar geruststellen. Dat is voor mij het belangrijkste van het werk van een brandweerman. Ik was dat een tijdje kwijt', zegt de presentator van het nieuwe programma Dichtbij het vuur tegen Sp!ts.

In de nieuwe realityserie staat het leven en werk van de brandweerman centraal. De 47-jarige Jones gaat aan de slag op verschillende brandweerkazernes. Hij haalde speciaal voor het programma zijn brandweerpapieren. 'Ik wilde iets leuks doen, wat nog niet gedaan was. Zo kwam ik bij de brandweer uit. Ik heb de basisopleiding gevolgd en ben vrijwilliger geworden bij de regio Kennemerland.'

Hij krijgt een goed gevoel van zijn werk. 'Er zijn maar een paar beroepen waar je zoveel saamhorigheid vindt, waar je iets doet wat maar weinig mensen kunnen en willen', aldus Jones die in de jaren negentig speelde in de komedie SamSam. Daarna was hij niet meer vaak op tv te zien. Hij ging lesgeven en coachen. 'Dat vond ik erg leuk. Maar het nadeel is dat iedereen dan meteen denkt dat je ermee opgehouden of dood bent. Maar dat is niet zo, haha.'

Bron: http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/cultuur/entertainment/article6708841.ece/Brandweerman-John-Jones-vindt-voldoening


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #63 Gepost op: 7 maart 2011, 16:25:51
Klein tipje voor de programmaleiding, een korte (tekst) uitleg bij bepaalde begrippen (TAS, One-Seven etc.)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #64 Gepost op: 7 maart 2011, 16:35:48
Met wat voor afspeelprogrammatje werkt RTL? Speelt met geen mogelijkheid af hier... e050


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #65 Gepost op: 7 maart 2011, 16:37:20
Met wat voor afspeelprogrammatje werkt RTL? Speelt met geen mogelijkheid af hier... e050

Als het goed is Silverlight  O0


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #66 Gepost op: 8 maart 2011, 00:18:55
Inderdaad Microsofts nieuwste knutseltje Silverlight... Wel iedere week updaten, anders werkt het opeens niet meer! ;)


Breaky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 147
Reactie #67 Gepost op: 9 maart 2011, 12:56:41
Met wat voor afspeelprogrammatje werkt RTL? Speelt met geen mogelijkheid af hier... e050

Dinges, is het nu opgelost?  ::)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #68 Gepost op: 10 maart 2011, 17:58:58
Nee, had Silverlight al dus ben er nog niet uit. Afleveringen zullen best een keer via andere kanalen opduiken en dan heb ik wat in te halen; appeltje voor de dorst!  ;D
En volgende afleveringen neem ik wel op. Bedankt voor het meedenken!

Nu weer inhoudelijk verder over dit programma!  O0 (anders PM)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #69 Gepost op: 13 maart 2011, 18:46:54
Even een reminder voor vanavond ;) 20:00 op RTL7  0098
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl