0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Dienst: Politie Gelderland-MiddenSoort voertuig: DienstbusMerk & type: VW Transporter T5Byzonderheden:
Dienst: Regiopolitie Kennemerland Bureau: Zandvoort ?Soort voertuig: Dienstbus Merk & type: VW TransporterByzonderheden: Voldoet aan de nieuwe eisen op gebied van signalering. Tevens nieuwe indeling ledbalk.
Hoe is de indeling van de transporter aan de binnenzijde. Zie in RDW dat er 9 zitplaatsen zijn (voorin een bank+stoel voor 3 personen!)Wat voor voertuig staat er links op de foto. Polo?
Is een voertuig van het VHT Gelderland Midden
Ik ben niet bekend met dat voertuig, maar ik betwijfel het. Voor zover ik weet heeft het VHT geen nieuwe dienstbussen gekregen met RIOT roosters en Freedom opbouw. Zij rijden nog relatief nieuwe bussen, in tegenstelling tot de bureau's voordat nagenoeg alle bussen vervangen werden door de opbouw die je hier ziet..
http://img22.imageshack.us/img22/9425/img4318k.jpgDienst: Politie RotterdamSoort voertuig: Dienstbus Merk & type: VW Transporter 6 FaceliftByzonderheden: ( stond er zoiezo nog 1 voor Rotterdam bij Honac en denk nog een stuk of 4 a 5 )
Volkswagen T6 eh! maar dat wist je wel denk ik zo Zeer strakke bak! Zie heb graag nog eens terug op de foto alsie helemaal af is
Is dat niet gewoon een T5 met een faceift. Of is de T6 al uit??