heb speciaal voor deze reactie een acount aan gemaakt
Omdat ik zeer verbaast ben wat ik hier constateer
Op deze site weet iedereen het erg goed wat wel en niet mag.
Volgens mij is een van de regels die je leert dat je informatie niet mag noteren of opslaan en niet naar buiten mag brengen.
Legt u mij dan even uit hoe het in gods naam mogelijk is dat hier een MP3 opname van wordt gemaakt en online gezet.
natuurlijk is het heel erg makelijk hier een oordeel over te hebben ,waneer je op dat moment niet op het water was .
en dus niet weet over weer en situatie op water
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat met de wet op privacy dat u zo maar geluids bestanden online mag zetten
Ben mij er van bewust dat deze actie niet de beste was maar dat `geeft u geen enkel recht dit online te zetten.
Heb kontact gezocht met de kust wacht en deze adviseerde mij een klacht neer te leggen bij het agentschap telecom.
Wat ik dus ook ga doen.
Volgens de telecom wet bent u strafbaar bezig en ook de kustwacht wil hier graag eens een uitspraak hier over zo dat deze wild west praktijken van het internet verdwijnen
Graag wil ik de kust wacht helpen om deze cowboy praktijken tegen te gaan zodat iedereen vrij kan spreken over de marifoon zonder opgenomen te worden door lieden diet het niet zo serieus nemen met de telecom wet maar daar wel 45 paginas aan wijden
met vriendelijke groet the happy sailer