Grote brand afvalverwerkingsbedrijf ROVA Nijverheidsweg - Amersfoort 15-07-2009

Auteur Topic: Grote brand afvalverwerkingsbedrijf ROVA Nijverheidsweg - Amersfoort 15-07-2009  (gelezen 8980 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
zit zelf ook bij de wvd Bunschoten maar moet werken!!! helaas  :)

ja, volgens mij was je niet de enige, als ik de jongens van 112bunschoten.nl zo hoorde was de chauffeur zelf niet eens WvD'er
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
en een foto gevonden:




Als je meer foto's wil vinden, er staan er al veel op www.jeugdbrandweerzeist.nl en straks komen mijn foto's daar ook nog bij...later volgt wel wat info over het incident :D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Als je meer foto's wil vinden, er staan er al veel op www.jeugdbrandweerzeist.nl en straks komen mijn foto's daar ook nog bij...later volgt wel wat info over het incident :D

was jij er ook dan???
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085

was jij er ook dan???

Natuurlijk, we waren bij een oefening in Zeist en zijn met GRIP 1 gaan fietsen. Wat een ^%%R#@p*kkeneind dan nog...in die hitte. Maar het was zekers de moeite waard ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Natuurlijk, we waren bij een oefening in Zeist en zijn met GRIP 1 gaan fietsen. Wat een ^%%R#@p*kkeneind dan nog...in die hitte. Maar het was zekers de moeite waard ;D

oke, dan heb ik jouw ''afgelost'' met foto's maken op het terrein, toen ik met die jongens van 112bunschoten kwam werden jullie weggehaald, en mochten wij er even staan! ik was er overigens al met het grote brand teken
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Foto's...zoals gezegd...er staan er nog veel meer op de site ;)








Zo...moet even genoeg zijn ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


peebee

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 986
ja, volgens mij was je niet de enige, als ik de jongens van 112bunschoten.nl zo hoorde was de chauffeur zelf niet eens WvD'er

Een CH/PB hoeft niet WVD te zijn. De BV trouwens ook niet. Voor een meetploeg heb je in principe maar twee WVD'ers nodig. Dat zijn de mensen die de meting uitvoeren. De CH/PB speelt taxi chauffeur en rijdt naar het aangegeven punt (op aangeven van de WVD), de BV speelt telegrafist en speelt de informatie tussen WVD en MPL/GMK door ( kan overigens ook door de WVD direct). Het voertuig blijft op veilige afstand en de WVD doet voorzien van de persoonlijke beschermingsmiddelen zijn meting. In theorie (en in examen) is dit zelfs een individuele taak, maar binnen de brandweer treedt je (bijna) altijd in teamverband met minimaal twee op.

[Edit] bovenstaande filmpje bevestigd dit verhaal een beetje. Kleiner voertuig, in combo met de ch, wordt de meting waarschijnlijk uitgevoerd door 1 wvd'er.:)
If it's idiot proof, they invent a better idiot. PEBKAC - Problem exists between keyboard and chair alles is een raadsel maar ik weet nog niet in wat


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Ook 112bunschoten.nl is er geweest!



meer op http://www.112bunschoten.nl/     O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
oke, dan heb ik jouw ''afgelost'' met foto's maken op het terrein, toen ik met die jongens van 112bunschoten kwam werden jullie weggehaald, en mochten wij er even staan! ik was er overigens al met het grote brand teken
En dan heb ik jou weer zien staan toen ik de COH kwam brengen  ;D