Wat voor opvalt is de hoeveelheid dingen die niet kloppen, verkeerde zwaailichten,
Hier op dit punt, snap ik juist het blauw wel. De voertuigen die blauw voeren zijn de voertuigen die of het eerst zijn aangekomen lijkt het, en bij de aankomst is het SO belangrijker dan de zwaailamp. Dit concludeer ik uit de andere voertuigen die wel amber voeren.
verkeerde positie t.o.v. incident, eilandvorming
Ook die verkeerde positie van de brandweer auto is te verklaren, eerste grote voertuig dat een redelijke buffer kan vormen doordat men er te dicht op staat.
De Ambulance's er tussen die komen vaak als de politie er al is, en ambu's werken het best als ze zo dicht mogelijk bij het incident staan dus is er geen ruimte door in dit geval de politievoertuigen dan zet je hem voor het incident.
eilandvorming
Als je hier ook de rechtse baan eruit had gegooid verzorg je een verkeersinfarct op de rest van de ring, met als gevolg dat je moet rekenen op nog meer ongevallen leert het verleden van de A10.
neus verkeerde kant op.
Ik zie hier geen enkele neus de verkeerde kant opstaan. De auto's staan in Fend-Off naar twee kanten toe omdat je het verkeer aan twee kanten langs wilt laten rijden. Daardoor staat de volvo v70 ri. rs 5 en de MAN ri rs 2.
Dit voorbeeld staat ook in geen enkel boekje van het IM, wel wanneer het een afrit betreft ( afrit afsluiten ) maar niet een scheiding van ( snel ) wegen.
Maar goed heb makkelijk praten
In elke andere situatie heb je niet alleen makkelijk praten maar het ook nog eens bij het juiste eind, maar de situatie hier moet je doen volgens "Als het niet werkt zoals het moet, dan moet het maar zoals het werkt" principe.