Als ik het goed begrepen heb word IM uitgevoerd op alle A en een aantal N wegen. (RWS en politie, correct me if I am wrong). Ten eerste kan er altijd een voertuig op het pech geval klappen, al sta je met beide wielen in de berm. Ten tweede, een auto langs de kant van de weg zorgt er nu eenmaal voor dat iedereen er toch even naar kijkt, met de kans op kop- staart botsingen.
Ik heb zelf eens achter iemand op de N206 gestaan. 112 melde mij dat het een IM locatie was en dat ze berger en rws zouden in lichten. Locatie was op de vluchtstrook naast de oprit van Katwijk. Politie is wel even komen kijken, maar zijn er na een aantal gegevens te hebben genoteerd weer door gereden. RWS niet gezien. Ik stond er wel recht achter (met wielen ingedraaid) aangezien mijn zwaailicht niet echt zichtbaar is in de volle zon. Dashflitsers en alarm lichten werkten beter. Kegels stonden er ook al toen de platte petten kwamen kijken.
Oh ja, mevrouw ook even in een reserve hesje alten kleden, tot ze in de auto van de berger stapte.