Om daar hier meer over te vertellen en daar diep op in te gaan op een forum is niet verstandig, de vijand leest ook mee. Dat moet Peter zeker erkennen. Peter zet allerlei oordelen neer zonder onze organisatie daar goed genoeg voor te kennen en houdt zelf wijselijk de laatse jaren zijn mond over de ontwikkelingen bij zijn eigen club. Zelfs zijn inzetten houdt hij geheim, ik heb er nog geen een gelezen. Wel veel inzetten waar hij schitterde door afwezigheid. Het is maar waar je je energie op richt.
De vijand leest ook mee ?, Henk dat je dit als een aanval op je HOGE ziet, en dan maar er een persoonlijke aanval op mij van maakt, dan zal ik het wel niet snappen...
Ik ben tegen dit op afstand vergelijken van competenties, dit dwingt ons weer ons te verdedigen tegen de aanvallen van Peter waarbij wij weer moeten uitleggen wat wij wel doen en de KNRM niet. Peter kan dan weer triomfantelijk uitroepen dat wij eens moeten stoppen met het wij zijn zo goed en zij zijn zo slecht en kan tevreden kijken naar wat hij in gang gezet heeft.
Het staatje is van IGZ en HKZ, en geeft weer waar je verbeter punten zitten, en als je er maar ook iets in verdiept, snap je waar je zwakke punten zitten, maar ook je sterke punten..
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, en zeker niet te verdedigen..
Hij zet in zijn staatje alleen bepaalde onderdelen naast elkaar, de tijd waarin beide na een melding ter plaatse komen wordt niet belangrijk gevonden wordt voorbeeld.
Dat is slechst 1 aspect van de kwaliteitsnorm rond incident-management, echter je registreert niets. dus kan je niets aantonen..
En daar zit je belangrijkste zwakte.. Je weigert om je een beetje te conformeren aan de papier stroom die horen bij kwaliteitsnormen... En als je AWBZ vergoedingen wil hebben, zal je er toch aan moeten conformeren..
De "in september 2009 zal de KNRM" is volledig bebaseerd op inlichtingen verstrekt door de KNRM zelf. Hoe betrouwbaar die zijn kun je afmeten aan het volgende]]
Wie zegt dat mijn bron de KNRM is...