Ja stuur maar op . lijkt me wel leuk om te doen.
maak ze dan ook van de aandrijfas .
weten we zeker dat daar wel of geen mankementen aan zijn.
De boot van Huizen heeft aandrijvings-problemen, dat staat vast. De oorzaak en een oplossing daar wordt zorgvuldig naar gezocht. Die zal ongetwijfeld ook gevonden worden. Ik kan me niet voorstellen dat Jeff daar niets van weet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze de oplossingen bedacht voor de boot van Huizen niet zullen toepassn in de boot van Dordrecht, ze zijn immers hetzelfde.
Ik kan me ook niet voorstellen dat een boot feestelijk gedoopt en in gebruik genomen om vervolgens geen dienst te doen als er niets aan de hand is.
Natuurlijk is er een kans dat het allemaal nergens op gegronde "geruchten" zijn die ik van alle kanten hoor en dat de KNRM betrouwbaar varende reddingsboten kort na de te water lating weer uit de vaart haalt om kleine oneffenheidjes weg te werken: niets aan het handje".
Maar als er niets met de boot van Huizen aan de hand was, waarom moet dan de boot van Dordt invallen op een oefening? En hoelang ben je bezig aan een reddingsboot met wat "restpuntjes"?
We zien het wel en misschien zelfs zullen we het naadje van de kous wel nooit te weten komen, de KNRM staat niet bekend om hun openheid op dat gebied. "Daar hebben ze geen zin in" en dat is natuurlijk hun goed recht en begrijpelijk. Beter ook tegenover de gulle schenkers van de boten.
Henk