0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
2x Poliisi Helsinkiwwwrescue911.de
Korps: An Garda Síochána / Police, nationale Ierse politiePost: Pearse StreetSoort voertuig: surveillancevoertuigRoepnummer: Merk en type: Ford MondeoFabrikant opbouw: Kenteken: 07-D-5797Bouw/dienstjaar: 2007Bijzonderheden: intersection lights
Wordt met 'intersection lights' die lampjes aan de zijkant naast de koplampen bedoeld? Zo ja, weer wat geleerd.
Bijzonderheden: Verhoogd dak met geintegreerde verlichting. LED`s in de spiegels en niet in de grille. Alle modellen van vóór de T5 GP hadden normale zwaaibalken op het dak alsmede een rode lamp op de motorkap tbv een stopteken.
Dienst: Politie FinlandStandplaats: ?Wagenparknummer: 353Soort voertuig: surveillancebus*Merk & type: Volkwagen Transporter T5Bijzonderheden: bijzondere op- en inbouw.Deze wijze zoals dit voertuig is opgebouwd vond ik wel mooi. Signalering geïntegreerd in het dak, mooi arrestantencompartimentje (vergelijkbaar met sommige Limburgs en Brabantse korpsen), bank met EHBO-lade, LCD scherm (mobiele werkplek denk ik), ME schild. Al met al zag het er gelikt uit Nadeel vind ik dat dit voertuig niet/nauwelijks reflectie heeft en slecht opvalt. Misschien is dat gezien de taakstelling van het voertuig ook de bedoeling, dat weet ik niet.*Weet iemand hier of dit een standaard surveillancevoertuig is in Finland, of dat dit een bijzondere eenheid is? (gezien het schild, arrestantencompartiment, enz.)
Politie Finland, HelsinkiSoort voertuig: NoodhulpMerk voertuig: Volkswagen Transporter T5 GPWagenparknummer:102Kenteken: BOL293Bijzonderheden: Verhoogd dak met geintegreerde verlichting. LED`s in de spiegels en niet in de grille. Alle modellen van vóór de T5 GP hadden normale zwaaibalken op het dak alsmede een rode lamp op de motorkap tbv een stopteken.Mij onbekend hoe het bij de T5 GP is geregeld.Zie als voorbeeld de foto van wikipedia
ach met een beetje geluk heb je zo een enkele pit ter hoogte van de D-stijl