26 september 2009 10.00-15.00 open dag Beheer en Onderhoud Berkel en Rodenrijs

Auteur Topic: 26 september 2009 10.00-15.00 open dag Beheer en Onderhoud Berkel en Rodenrijs  (gelezen 1187 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Open dag Beheer & Onderhoud Berkel en Rodenrijs

Op zaterdag 26 september 2009 vindt van 10.00 - 15.00 uur een open dag plaats van de afdeling Beheer & Onderhoud. De locatie voor deze open dag is de gemeentewerf in Berkel en Rodenrijs, Veilingweg 44. Tijdens een gezellige markt kunt u informatie krijgen over alle onderwerpen waar de afdeling Beheer & Onderhoud zich mee bezighoudt. Er is ook een ambulance aanwezig.


greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Open dag Beheer & Onderhoud Berkel en Rodenrijs

Op zaterdag 26 september 2009 vindt van 10.00 - 15.00 uur een open dag plaats van de afdeling Beheer & Onderhoud. De locatie voor deze open dag is de gemeentewerf in Berkel en Rodenrijs, Veilingweg 44. Tijdens een gezellige markt kunt u informatie krijgen over alle onderwerpen waar de afdeling Beheer & Onderhoud zich mee bezighoudt. Er is ook een ambulance aanwezig.


Behalve de aanwezigheid van een ambulance geen hulpverlening?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Behalve de aanwezigheid van een ambulance geen hulpverlening?

Ik had de vraag al verwacht.... in de officiële bekendmaking op de site van de gemeente Lansingerland kon ik inderdaad niet meer vinden, maar een paar maanden terug was zo'n zelfde dag in Bergschenhoek en toen stonden er diverse hulpverleningsdiensten (politie, brandweer, hondenbrigade, dierenambulance, gewone ambulance) bij met demo's. Vandaar toch maar even vermeld voor de zekerheid. ;)
greetz,  Enrique