Grote Brand kalveren schuur - Hulshorst 24-7-2009

Auteur Topic: Grote Brand kalveren schuur - Hulshorst 24-7-2009  (gelezen 5268 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #20 Gepost op: 26 juli 2009, 01:14:41
Ook is er een behoorlijke hoeveelheid asbest vrijgekomen ;).
Omdat je het zo leuk omschrijft  :)

Maar de zakdoek zal je echt niet helpen. Denk aan je eigen veiligheid. Een filmpje mag dat toch niet waard zijn?

Ja ik neem die zin letterlijk over van een politieagent, ik weet wel waar mijn grenzen leggen hoor...
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #21 Gepost op: 26 juli 2009, 01:16:28
Nou vertel dat ook even aan de 50 andere mensen die de HELETIJD vollop in de rook stonden tot de politie er was. Wij stonden netjes uit de wind:) dus niks over te zeggen..

Beste Kevin

Ik zie geen 50 mensen en heb het tegen de maker van het filmpje. Van hem is duidelijk te zien dat hij er erg kort op/in stond. En of je nou in of uit de wind staat is niet het discussiepunt.
Mijn opmerking was niet verkeerd bedoeld. Op het moment dat jij weet dat asbest vrijkomt is het gewoon niet verstandig er zo kort op te staan. Mogelijk wist de maker dit op het moment van filmen niet.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #22 Gepost op: 26 juli 2009, 01:20:28
Beste Kevin

Ik zie geen 50 mensen en heb het tegen de maker van het filmpje. Van hem is duidelijk te zien dat hij er erg kort op/in stond. En of je nou in of uit de wind staat is niet het discussiepunt.
Mijn opmerking was niet verkeerd bedoeld. Op het moment dat jij weet dat asbest vrijkomt is het gewoon niet verstandig er zo kort op te staan. Mogelijk wist de maker dit op het moment van filmen niet.



Nee is duidelijk, ik neem je ook niks kwalijk ofzo dus begrijp me niet verkeerd  ;) op het moment zelf was het nog niet duidelijk dat er asbest vrij kwam.. ik heb aardige zoomfunctie op mijn camera dus het lijkt net of ik er ongeveer in sta.. dit valt in het echt ook wel mee... ik snap je opmerking wel maar ik denk dat het op het moment van het filmen ook niet zo duidelijk was, als ik het direct wist was ik nog wel wat meters achteruit gegaan.. O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #23 Gepost op: 26 juli 2009, 01:24:44
Beste Kevin

Ik zie geen 50 mensen en heb het tegen de maker van het filmpje. Van hem is duidelijk te zien dat hij er erg kort op/in stond. En of je nou in of uit de wind staat is niet het discussiepunt.
Mijn opmerking was niet verkeerd bedoeld. Op het moment dat jij weet dat asbest vrijkomt is het gewoon niet verstandig er zo kort op te staan. Mogelijk wist de maker dit op het moment van filmen niet.



hmm ik stond naast hem maarja dat doet er niet toe;)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar