Grote Brand kalveren schuur - Hulshorst 24-7-2009

Auteur Topic: Grote Brand kalveren schuur - Hulshorst 24-7-2009  (gelezen 5270 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Henkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #10 Gepost op: 25 juli 2009, 00:52:59


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2009, 02:22:30
Goeiemorguuuh!! Ik kom net van deze onderstaande melding, ik had net me kebab naar binne geschove en toen kwam de melding... keihard fietsen dus!! Ik kwam TP met de 206 (1e tas) en ik zag aan de rechterkant een enorme vuurzee uit het dak komen!  Niet veel later ook aan de linkerkant. binnen 2 minuten was het vuur verspreid over 30 meter. zo snel heb ik het nog nooit zien gaan! Ik heb ongeveer de hele inzet op video vastgelegd.. Het filmpje zal ik hier plaatsen in de loop van de ochtend. Ook is er een behoorlijke hoeveelheid asbest vrijgekomen. ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2009, 03:00:57
Daar istie dan!

Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2009, 12:51:47
Leuke brand  :) wat zegt die kerel op 1.19 of je wilt stoppen met filmen hahaha 8)
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


Tijgernest

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,805
Reactie #14 Gepost op: 26 juli 2009, 00:16:14
Ik ben dolgelukkig dat hier geen hulpeloze dieren zijn verbrand. En ik zal maar niet zeggen wat ik van de reageerders op het forum vind die dat blijkbaar jammer vinden. Het lijkt me dat zij in ieder geval fundamenteel ongeschikt zijn voor de brandweer, aangezien wij de redding van mens EN DIER tot taak hebben. Mochten zij toch bij de brandweer zitten, dan wordt het misschien tijd voor een heroverweging of ze daar wel op hun plaats zitten !
Interesse in wereldwijde OGS-incidenten? Volg @tijgernest op twitter


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #15 Gepost op: 26 juli 2009, 00:48:26
Goeiemorguuuh!! Ik kom net van deze onderstaande melding, ik had net me kebab naar binne geschove en toen kwam de melding... keihard fietsen dus!! Ik kwam TP met de 206 (1e tas) en ik zag aan de rechterkant een enorme vuurzee uit het dak komen!  Niet veel later ook aan de linkerkant. binnen 2 minuten was het vuur verspreid over 30 meter. zo snel heb ik het nog nooit zien gaan! Ik heb ongeveer de hele inzet op video vastgelegd.. Het filmpje zal ik hier plaatsen in de loop van de ochtend. Ook is er een behoorlijke hoeveelheid asbest vrijgekomen. ;)

Als ik de beelden bekijk zul je vast trots zijn dat je met je snufferd in de asbest hebt gestaan?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #16 Gepost op: 26 juli 2009, 01:06:29
Als ik de beelden bekijk zul je vast trots zijn dat je met je snufferd in de asbest hebt gestaan?


Hoi! Nou trots.. Ik heb alleen in het begin een tijdje in de rook gestaan omdat je er gewoon niet omheen kon, daarna ben ik uit de wind en rook gaan staan.. in de rook heb ik wel een zakdoek voor me gezicht gehouden omdat het al vrij snel op me keel drukte.. dus het valt allemaal erg mee! maarja ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik er trots op zou zijn ?  ??? ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #17 Gepost op: 26 juli 2009, 01:06:41
Als ik de beelden bekijk zul je vast trots zijn dat je met je snufferd in de asbest hebt gestaan?


Nou vertel dat ook even aan de 50 andere mensen die de HELETIJD vollop in de rook stonden tot de politie er was. Wij stonden netjes uit de wind:) dus niks over te zeggen..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #18 Gepost op: 26 juli 2009, 01:10:59
Hoi! Nou trots.. Ik heb alleen in het begin een tijdje in de rook gestaan omdat je er gewoon niet omheen kon, daarna ben ik uit de wind en rook gaan staan.. in de rook heb ik wel een zakdoek voor me gezicht gehouden omdat het al vrij snel op me keel drukte.. dus het valt allemaal erg mee! maarja ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik er trots op zou zijn ?  ??? ;)

Ook is er een behoorlijke hoeveelheid asbest vrijgekomen ;).
Omdat je het zo leuk omschrijft  :)

Maar de zakdoek zal je echt niet helpen. Denk aan je eigen veiligheid. Een filmpje mag dat toch niet waard zijn?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Reactie #19 Gepost op: 26 juli 2009, 01:14:00
Ook is er een behoorlijke hoeveelheid asbest vrijgekomen ;).
Omdat je het zo leuk omschrijft  :)

Hoezo is dat zo leuk geschreven  :o er staat heel normaal en sirieus dat er alleen een behoorlijke hoeveelheid asbest vrijgekomen is met een knipoog?
Als hij een lachende smiley er achter zet is het leuk maar volgens mij bedoelt hij het gewoon normaal hoor...
Burgerhulpverlener, AED-bediener.