Alphalog 2.0

Auteur Topic: Alphalog 2.0  (gelezen 16164 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #40 Gepost op: 31 maart 2010, 23:03:53
Network edition is de beta fase voorbij... Samen met de nieuwe site gaat deze binnenkort in de release!

Wat plaatjes ter illustratie

De admin-console


Het aanmaken van gebruikersaccounts


Om zo inzetten af te schermen van bepaalde gebruikers (rechts vindt de authorisatie plaats)


Het doorgeven van incidenten van gebruikersstation A naar B...


...evenzoals taken


En dat allemaal vanuit het vertrouwde overzichtsscherm
Arts  www.alphalog.nl


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
Reactie #41 Gepost op: 31 maart 2010, 23:16:48
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er een bepaald programma benodigd was om de network edition te gebruiken? Klopt dat?


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #42 Gepost op: 1 april 2010, 11:54:01
Dat klopt: FileMaker Pro v 10 (www.filemaker.nl). Erg dure software maar ze hebben een trial versie voor 30 dagen om te kijken of Network Edition iets toevoegt ;) Overigens: de licentiecode van Pro werkt ook voor NE (voor 2 pc's).
Arts  www.alphalog.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #43 Gepost op: 1 april 2010, 12:54:03
Dat klopt: FileMaker Pro v 10 (www.filemaker.nl). Erg dure software maar ze hebben een trial versie voor 30 dagen om te kijken of Network Edition iets toevoegt ;) Overigens: de licentiecode van Pro werkt ook voor NE (voor 2 pc's).

http://www.filemaker.com/purchase/store/buying_faq.html#8


Sjaakie

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #44 Gepost op: 13 april 2010, 08:23:29
Hallo Delta,

De nieuwe screenshots voor de netwerk versie zien er weer super uit... Ik kan eigelijk niet wachten om die versie in gebruik te gaan nemen...
Is er toevallig al een TEST versie beschikbaar?

Groeten,
Jaap Sterken


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #45 Gepost op: 13 april 2010, 16:36:05
Ik neem vanavond even contact met je op ;)
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #46 Gepost op: 18 mei 2010, 23:00:18
ah, ik heb iets gevonden O0 Ben druk bezig met een plan te maken voor 5 mei, toen ik iets lastigs opmerkte.
hier komt even een situatie beschriving

Je bent in contact met roepnummer 56.01 en hebt dus het logscherm geopend. Tussendoor wil 56.02 ook contact met jou. De 56.02 zet je dan dus in de 'wacht'. Maar in alphalog is dit volgens mij niet mogelijk. Dan zou je eerst het scherm van 56.01 moeten afsluiten om die van 56.02 te openen om deze in de wacht te zetten.  

Voor dit geval had ik dus altijd een apart papiertje erbij. Is hier misschien een mooie oplossing voor om dit er bij te planten?? eventueel een los schermpje in het overzichtsscherm er bij plaatsen met de stations in de wacht? waar je er snel een los zou kunnen bijvoegen. Of kijk ik nu over een al mooi bestaande functie heen? ;)

Dit is alweer een tijdje geleden, maar ik ben nu bezig in versie 2.3, en dit probleem zou de wereld uit moeten zijn:


Uploaded with ImageShack.us

Door het 'inbrekende' station rechts boven in de lijst te selecteren, kun je er voor kiezen om vanuit dit scherm dat station in de wacht te zetten. Ook is het mogelijk om het huidige bericht op te slaan en direct een nieuw bericht te beginnen van het inbrekende station. Zodra dat bericht geaccepteerd wordt, wordt het oude bericht geladen om mee verder te werken. Dit kun je overigens een oneindig aantal keren achter elkaar doen, mocht niemand geduld hebben ;)
Arts  www.alphalog.nl


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #47 Gepost op: 6 juni 2010, 16:23:07
Groot nieuws!

-www.alphalog.nl is nu eindelijk geheeld vernieuwd en ziet er uit als een site met wat meer professionalisme. Zo is er onder andere de mogelijkheid je aan te melden voor een nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van updates, een FAQ sectie, een forum, uitgebreide achtergrondinformatie etc.
-Er is een gratis Trial versie van Alphalog PRO in de aanbieding! Te vinden onder de downloads van PRO.

En als klap op de vuurpijl.....


ALPHALOG NETWORK EDITION is gereleased...  O0

Dus, komt dat zien, komt dat zien... en meld je aan voor de nieuwsbrief of houd de site in de gaten, want Basic en Pro 2.3 komen er ook nog aan. Ik heb het er maar druk mee ;D
Arts  www.alphalog.nl


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #48 Gepost op: 6 juni 2010, 18:51:30
-www.alphalog.nl is nu eindelijk geheeld vernieuwd en ziet er uit als een site met wat meer professionalisme. Zo is er onder andere de mogelijkheid je aan te melden voor een nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van updates, een FAQ sectie, een forum, uitgebreide achtergrondinformatie etc.

Daartoe heb je natuurlijk verwezen naar het HVforum, of niet? ^-^ ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #49 Gepost op: 6 juni 2010, 19:39:54
Forum is nog helemaal leeg, maar geef me even de tijd ;)
Arts  www.alphalog.nl