Jij bent blijkbaar een echte deskundige!!
Waar ik in NL altijd een beetje moe van wordt is dat de hele land het altijd beter weet dan de mensen die het werk moeten doen... Je moet eens naar andere landen kijken en dan doen we het qua samenleven nog niet eens zo slecht...
Alleen daar verkoop je geen kranten mee of win je geen stemmen... Wanneer staat er in de krant eens positief nieuws, en dat is er vast wel, of komen bepaalde oppositie partijen eens met complimenten voor de mensen die het werk uitvoeren ipv ze te kritiseren...
We praten ons in NL gewoon een complex aan...
Over deskundigheid valt niet te twisten
Je reactie overigens, kan ik mij prima in vinden.
We krijgen te weinig positief nieuws geprojecteerd door de media. Uiteraard is het niet slecht om alleen de negatieve aspecten te laten zien, hoewel het wel vooroordelen oplevert.
Wij als individu zullen het immers beter blijven weten, omdat het in ons karakter zit een beeld te vormen, al dan niet volledig, van hetgene wat wij zien.
Maar om over de kranten te spreken... de kranten worden steeds dunner tegenwoordig en bieden steeds meer voor de koopzieke vrouwen in ons midden ( niet gemeen tegen vrouwen bedoeld) door alle reclame.