Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 59465 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 12 augustus 2009, 16:04:02
Ik heb versie 3.0 geinstalleerd, maar ik kan maar een regio selecteren. Regio 2 en 3 zijn 'grijs'... ?

En volgens mij is er een probleem met de rss feeds van alarmeringen.nl. Want met andere RSS-readers krijg ik geen meldingen binnen als ik bijv. Twente kies. Alleen als ik 'all' kies...

Is de beheerder van Alarmeringen.nl soms met vakantie :-)


Yep, heb ik ook. En dat de twee andere regio's 'grijs' blijven klopt ook volgens mij, dat is nog niet actief.


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #21 Gepost op: 12 augustus 2009, 21:10:26
Het klopt inderdaad dat selecties niet mogelijk zijn en alleen "alle berichten" momenteel mogelijk is. Op een of andere manier zijn de feeds van alarmeringen.nl leeg, ik snap het ook niet. Heb al een mailtje gestuurd naar de beheerder van alarmeringen.nl maar heb nog geen antwoord ontvangen.

Dat de selectie 2 en selectie 3 nog niet beschikbaar zijn klopt ook, dit zijn enkel voorbereidingen op 'de toekomst' waarin dat wel mogelijk moet zijn. Dat stukje komt in een volgende versie. Het zelfde geldt voor de optie om een geluid af te spelen, dat komt ook in een volgende versie beschikbaar.

Hopelijk wordt het probleem op alarmeringen ASAP opgelost :)
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


Bart S

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:06:12
Overigens geeft mijn HTC P4350 nu al een geluidje bij een nieuwe melding, tegelijk met het 'pop-upje' onder in beeld. Net alsof er een nieuw systeembericht is (zoals bericht verzonden, accu bijna leeg enz.). Ik weet niet of dat telefoonafhankelijk is.


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #23 Gepost op: 13 augustus 2009, 09:11:19
Op mijn HTC Touch Pro komt inderdaad dat geluidje ook naar voren, dat hoort echter bij de melding zelf. Zodra in een nieuwe versie het geluidje kan worden gekozen (als me dat lukt  ;)) dan zal ik ook gaan trachten om het default-geluidje te onderdrukken.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #24 Gepost op: 17 augustus 2009, 09:12:04
En wederom een nieuwe versie: P2000 Mobile Monitor 0.4

Wijzigingen:
- Nieuwe feeds toegevoegd van een andere bron: http://www.p2000zhz-rr.nl
- Mogelijkheid om bron te kiezen, zodra alarmeringen.nl niet werkt kan worden uitgeweken naar p2000zhz-rr.nl
- Mogelijkheid om het aantal te downloaden records te beperken
- Aantal wijzigingen op de achtergrond.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

NB Ik heb contact met de beheerder van alarmeringen.nl, hij zal onderzoeken waarom de regio-feeds leeg zijn. Mogelijk start ik ook een 'samenwerking' met hem om nog meer info te presenteren in bijvoorbeeld een kaartje, gecombineerd met een GPS-positie.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #25 Gepost op: 17 augustus 2009, 10:42:14
Net geïnstalleerd op HTC snap.
Er komt een wit scherm met "select your preferences" en verder niets.
Daarna volgt een foutmelding.
Ik heb direct versie 0.4 geïnstalleerd of had ik de voorgaande eerst moeten installeren?


Bart S

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 17 augustus 2009, 11:03:46
Net geïnstalleerd op HTC snap.
Er komt een wit scherm met "select your preferences" en verder niets.
Daarna volgt een foutmelding.
Ik heb direct versie 0.4 geïnstalleerd of had ik de voorgaande eerst moeten installeren?

Kan je onderop naar "Options"? Ik kreeg in eerste instantie op 0.4 ook een foutmelding maar dat was omdat er nog geen bron geselcteerd was.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #27 Gepost op: 17 augustus 2009, 11:31:43
Nee, ik kan alleen maar op [ok] klikken, en dan komt de foutmelding.


sierdw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
    • Weidema.eu
Reactie #28 Gepost op: 17 augustus 2009, 14:51:14
Nee, ik kan alleen maar op [ok] klikken, en dan komt de foutmelding.

Wat is precies de foutmelding? De applicatie zou op zichzelf moeten werken, maar waarschijnlijk heb ik een foutje gemaakt zodra hij de instellingen moet laden...
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #29 Gepost op: 17 augustus 2009, 15:50:05
"Er is een onverwachte fout opgetreden in p2000. Klik op afsluiten en start opnieuw"

Details:
P2000Mobilemonitor.exe
not supported execption

bij
Microsoft.agl.commen.misc.handear()
bij
system.windows.form.control.initinstance()

enz.