Windows Mobile applicatie voor P2000

Auteur Topic: Windows Mobile applicatie voor P2000  (gelezen 61125 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #40 Gepost op: 24 augustus 2009, 20:47:29
Staat erop! Ik heb twee feeds geselecteerd (Amsterdam ambu en Rotterdam politie). Wat er dan gebeurt is dat de beide feeds niet door elkaar lopen op tijdsvolgorde, maar dat eerst de meldingen van Amsterdam er staan, en daarboven de meldingen van de andere feed. Zou mooi zijn als ze gewoon door elkaar op tijd zouden staan.

Vreemd... In principe moeten de berichten op datum komen te staan. Echter, ik heb het zelf ook al een paar keer gezien en zodra je twee verschillende sources gebruikt gebeurd het ook. Ik zal op de achtergrond proberen om wat met die tijdstippen te toveren... Bedankt voor de feedback!
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #41 Gepost op: 30 augustus 2009, 17:26:36
Vandaag heb ik weer een nieuwe versie online gezet, de 0.6.

In deze versie heb ik een sorteringsprobleem verholpen en heb ik de interface aangepakt. Je kan nu aan de kleur zien wat voor soort melding het is, politie, brandweer of ambulance. Ik heb daarnaast de koppeling met p2000zhz-rr verwijderd. Het is me opgevallen dat deze feeds traag en onbetrouwbaar zijn. Helaas is daarmee wel de mogelijkheid komen te vervallen om de lifeliners te zien... Ik heb daarentegen van de beheerder van alarmeringen.nl vernomen dat hij deze functionaliteit ook wil gaan bieden, in de toekomst is het dus weer mogelijk!

Hier is de link naar mijn site
---------------------------------------------------------------------------------------------- Download hier[

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 30 augustus 2009, 17:38:39
waarom niet zelf de p2000 berichten gaan ontvangen?  :)

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #43 Gepost op: 30 augustus 2009, 18:26:45
waarom niet zelf de p2000 berichten gaan ontvangen?  :)

Zou ook nog kunnen. Ik heb daar alleen de apparatuur en kennis niet voor  8). Laat ik het maar gewoon bij de WM applicatie houden...

Bart S

• Gast
Reactie #44 Gepost op: 30 augustus 2009, 18:56:17
0.6 staat weer op de Herald (P4350) en draait prima. De kleuren maken het een stuk netter zo. Ik ga er even mee spelen de komende dagen, als ik wat vind post ik het hier!

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #45 Gepost op: 30 augustus 2009, 22:16:55
Het is bijna standaard dat ik, nadat ik een nieuwe versie heb vrij gegeven ik direct weer een nieuwe moet maken omdat er een fout in zit. Zo ook deze keer... Als je een schone installatie deed bleef hij in een loop hangen dat je de voorkeuren moet vastleggen. Die fout is nu verholpen in versie 0.61 8)

willummm

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #46 Gepost op: 30 augustus 2009, 22:52:29
Helaas werkt deze nieuwe versie niet op mijn toestel (HTC Touch HD). Na een schone installatie en het starten van de applicatie duurt het een aantal minuten voordat er iets gebeurt, uiteindelijk verschijnt er alleen een leeg wit scherm. Ik kan dan wel bij de opties de instellingen verrichten, en na een save+close duurt het weer een aantal minuten voordat er weer iets gebeurt. Uiteindelijk verschijnt ook dan alleen maar een leeg wit scherm...  :'(

Bart S

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 31 augustus 2009, 08:00:04
Op 0.6 had ik nu ook een ander probleem. Hij vond na opstarten de nieuwe versie maar bleef hier in een loop hangen. Ik heb hem uiteindelijk 'hard' moeten afsluiten waarna ik kon updaten.

sierdw

• Forum gebruiker
    • Weidema.eu
Reactie #48 Gepost op: 31 augustus 2009, 09:38:56
Helaas werkt deze nieuwe versie niet op mijn toestel (HTC Touch HD). Na een schone installatie en het starten van de applicatie duurt het een aantal minuten voordat er iets gebeurt, uiteindelijk verschijnt er alleen een leeg wit scherm. Ik kan dan wel bij de opties de instellingen verrichten, en na een save+close duurt het weer een aantal minuten voordat er weer iets gebeurt. Uiteindelijk verschijnt ook dan alleen maar een leeg wit scherm...  :'(

Zou je het vandaag nog een keer willen proberen. Vlgs mij waren er gisteravond wat problemen bij alarmeringen.nl, maar weet niet of dat de oorzaak is geweest van jouw probleem. Anders moet ik even uitzoeken wat het probleem wel veroorzaakt. Op de achtergrond heb ik nogal wat veranderd dus het zou in meer dingen kunnen zitten  :-\

Op 0.6 had ik nu ook een ander probleem. Hij vond na opstarten de nieuwe versie maar bleef hier in een loop hangen. Ik heb hem uiteindelijk 'hard' moeten afsluiten waarna ik kon updaten.
0.61 gaat wel goed?

Bart S

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 31 augustus 2009, 10:00:42
0.61 gaat wel goed?

Voorlasnog wel :) Maar het is even afwachten wanneer er weer een nieuwe update is. Dan kan ik het reproduceren.